Skip to main content

Ik heb een unlimited data abonnement en nu krijg ik te zien Limiet mobiele gegevens bereikt, mobiele gegevens zijn gepauzeerde tot het einde van uw factuurcyclus. Uhh, hoe kan dit als je een unlimited abonnement hebt???
Ik krijg ook iedere maand te zien, uw nieuwe databundel is aangezet.

Hallo @PetraW128 ,

Als ik jouw verhaal lees, dan constateer ik dat jij geen unlimited-abonnement hebt. Waarschijnlijk heb je een abonnement van 6 Gb, 12Gb of nog wat anders. 

Wil je graag een unlimited-abonnement? Dan kun je via MijnKPN dat aanpassen. Het is namelijk maandelijks mogelijk om jouw abonnement naar boven of naar beneden aan te passen. De wijziging gaat dan in per de eerste dag van de volgende maandelijkse periode. Uiteraard ga je dan ook meer betalen. In MijnKPN kun je alles terugvinden. Lukt het niet via MijnKPN? Bel dan morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402. 


Je internet stopt dan niet @PetraW128 , alleen de snelheid gaat heel erg omlaag zodat je nog wel kunt mailen, SMS’en en WhatsAppen, dat alles uiteraard zonder video en plaatjes.

 


Helaas stopte internet wel, ik kon geen betalingen meer doen ook niet Whatsappen.

Ik heb wel een unlimited abonnement, maar op mijn telefoon bleek dat ik vanuit mijn oude abonnement een maximum verbruik had ingesteld/was ingesteld. Deze is nu verwijderd en nu heb ik unlimited data 😀


Reageer