Skip to main content

Irritant om elke keer 2000 gb op te moeten laden als je midden in een film zit. 

Waarom? 

Unlimited is unlimited…

Maak dan het opladen per 15.000 Gb of zo een niet per 2000…

Kan dit niet anders? 

Ik betaal 34 euro per maand voor onbeperkt internet, dan wil niet steeds GB's erbij op hoeven zetten....

 

Irritant om elke keer 2000 gb op te moeten laden als je midden in een film zit. 

Waarom? 

Unlimited is unlimited…

Maak dan het opladen per 15.000 Gb of zo een niet per 2000…

Kan dit niet anders? 

Ik betaal 34 euro per maand voor onbeperkt internet, dan wil niet steeds GB's erbij op hoeven zetten....

 

Admin: met je eigen topic samengevoegd, je hoeft hetzelfde niet op meerdere plekken te zetten


WAAROM STEEDS GB'S ERBIJ MOETEN LADEN?

 

Het is irritant om elke keer 2000 gb op te moeten laden als je midden in een film zit. 

Waarom? 

Unlimited is unlimited…

Maak dan het opladen per 15.000 Gb of zo een niet per 2000…

Kan dit niet anders? 

Ik betaal 34 euro per maand voor onbeperkt internet, dan wil niet steeds GB's erbij op hoeven zetten....

 

Admin: met je eigen topic samengevoegd, je hoeft hetzelfde niet op meerdere plekken te zetten


Dat heb je nou al drie keer verteld. Het kan niet omdat iedereen het dan gaat doen en dat kan het netwerk niet aan. Zo simpel is het. En het is niks nieuws hoor. Als je onbeperkt spareribs gaat eten moet je ook iedere keer bestellen 


Het mobiele netwerk is daar gewoon niet op berekend. Daarom is onbeperkt niet echt volledig onbeperkt in de zin van dat je zelf niets hoeft te doen. Die 2 GB toevoegen is ontmoedigingsbeleid om er voor te zorgen dat niet iedereen films gaat kijken via het mobiele netwerk.


Hoi @Juffie70 en bedankt voor jouw berichtje :)

Ik zie dat de community je vraag eigenlijk al heeft beantwoord, ik kan daar heel weinig aan toevoegen. Vergelijk het met een restaurant waar je onbeperkt spare ribs kunt eten; zodra je bordje leeg is kun je de ober vragen om een nieuwe portie.