Skip to main content
Hallo, ik heb mijn abonnement verlengd en een nieuw toestel gekregen. Dit is een refurbished toestel. (iphone 6). Ik wil mijn vorige toestel gewoon blijven gebruiken en de nieuwe voor mijn vrouw gebruiken. Als ik op de website (unlock aanvraag pagina) het imei nummer ingeef krijg ik melding dat imei-nummer niet bekend is bij jullie.
Hoi Peter, welkom hier. Wij verkopen al best een tijdje geen gelockte toestellen meer. Om welk toestel gaat het hier? Zou je ook je IMEI willen toevoegen aan je profiel onder kopje 'Persoonlijke opmerkingen'?


Het betreft een iPhone 6. IMEI toegevoegd onder persoonlijke opmerkingen.
Dankjewel. Je hebt echter het IMEI-nummer van je huidige toestel ingevuld. Wat is het IMEI-nummer van het oude toestel?
toegevoegd + duidelijkere omschrijving van mijn vraag
Dankjewel, volgens mijn gegevens hoort dat toestel simlockvrij te zijn. Welke melding krijg je precies te zien?
Links bovenin waar het netwerk normaal staat blijft "zoeken" staan. Inmiddels al getest met mijn kpn simkaart maar ook hetzelfde. Lijkt iets anders aan de hand. Maar wat? Ik heb netwerkinstellingen hersteld, toestel terug naar fabrieksinstellingen enz maar niets helpt.
Dan ligt dit niet aan aan een simlock, anders zou je nooit in je toestel kunnen komen. Heb je ook geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Als je je KPN simkaart gebruikt KPN als netwerk kiezen, wat gebeurt er dan?
Handmatig netwerk selecteren gaat ook niet. Ook niet met kan simkaart. Zal ik maar even naar kan winkel gaan?
Dat lijkt mij ook handig. Als je het al hebt gereset naar fabrieksinstellingen heb ik verder ook geen ideeën meer. Laat iemand in de winkel hier even naar kijken. 🙂
Peter, is het gelukt in de winkel?