Skip to main content
Als je een nieuw pre paid contract af sluit krijg je meer mb’s voor hetzelfde bedrag dat ik betaal voor een lopend contract.

Mijn vraag: Waarom worden trouwe klanten niet beloond door de lopende contracten te upgraden naar het aangepaste mb niveau.

Dat is hetzelfde waar voor je geld en een goede service.
Goedemorgen @JTHM, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Op het moment dat je een nieuw contract aangaat doe je dat met bepaalde voorwaarden. Hier teken je voor, voor 1 of 2 jaar. Het is niet mogelijk om alle contracten tussentijds te laten wijzigen, dan heb je niks aan een contract van 1 of 2 jaar..



Wel heb je de optie om in je lopende contract te verhogen qua bundel. Dit kan in MijnKPN! Dit dan wel met de voorwaarden en dus kosten waar je het contract mee hebt afgeslotend. Dus niet met de abonnementen en prijzen die nu op de website staan.



Stel je kan binnen 4 maanden verlengen, dan kan je de nieuwere abonnementen wel aanvragen en daarmee verlengen. Dit gaat dan in op het moment dat je huidige contract eindigt. Hoef je daar niet meer om te denken 😉
@JTHM, ik heb geen reactie meer gehad. Op het moment dat je nog meer informatie wil, dan hoor ik het graag 😉

Reageer