Skip to main content

Beste KPn,

 

Ik heb sinds 05.2019 een tweejarige abbo bij (Telfort) KPN met Samsum galaxy A50 en 5GB, unlimited bellen.

 

Helaas is de telefoon niet meer goed. Ik wil heel graag een nieuwe toestel.

 

Kan ik:

  1. toestel upgraden binnen mijn huidige contract?
  2. Als 1 niet mogelijk is, als ik de resterende bedrag van huide mobile aflost, kan ik dan alsnog upgraden naar een nieuwe toestel?
  3. Hebben julli een andere optie waarbij twee abbo's niet nodig zijn? 

Ik ben bereid om de resterende bedrag van mijn huidige toestel te betalen.

 

Bedankt voor jullie hulp.

 

Prince

Hallo @Princedaking , als je telefoon niet meer voldoet door een technisch mankement, hardwarematig of softwarematig, dan heb je nog gewoon fabrieksgarantie en kun je met je toestel en de aankoopbon naar een lokale KPN-winkel die het toestel voor je opstuurt ter reparatie onder garantie.

 


Hoi @Princedaking, welkom hier. 

Ik lees problemen met jouw toestel. Wat is daar mee aan de hand? Is deze al eens ter reparatie aangeboden? Is dat eerst een idee zoals JanD aangeeft. Blijkt het toestel daadwerkelijk defect zijn er inderdaad nog wel mogelijkheden. Hiervoor moet wel eerst het toestel afgelost worden. 

Dan kun je als je langer dan drie maanden een contract hebt deze om laten zetten in een contract met toestel, hiervoor kan je bellen met 0800-0402 of even langs de winkel gaan. 

En uiteraard is het kopen van een los toestel misschien nog wel de makkelijkste optie. 


Beste Jan D,

 

Dankjewel voor je antwoord. In principe ben ik gewoon niet blij met huidige toestel. ik wil dan ook upgraden naar eeen geheel nieuwe toestel.


Beste @Bart_Z  

In principe ben ik gewoon niet blij met huidige toestel. ik wil dan ook upgraden naar eeen geheel nieuwe toestel.

 

ik ben bereid om de openstaande kosten van mijn huidige toestel te betalen. ik wil dan een nieuwe toestel  met huidige abbonnement/of nieuwe abbonement.

 

Mijn huidige contract loopt sinds April 2019.


Dat is een duidelijk verhaal. Jammer dat het huidige toestel niet meer past. Gelukkig zijn er wel mogelijkheden zoal ik al aangaf. Snelste weg is om even te bellen met 0800-0402 of te chatten. en anders kan je ook langs de winkel. Alvast veel plezier van jouw nieuwe toestel.