Skip to main content

Hallo, ik wordt de laatste maanden zeer vaak gebeld door buitenlandse nummers. Mijn telefoon houdt ze stil, ik zie het dus pas later, maar ik vind het vervelend. Blokkeren heeft geen zin want het zijn steeds verschillende nummers. Hier een printscreen van vanmorgen. Wat kan ik hier aan doen?

groeten J.Marcus

 

Beste @Jmar,

je kunt deze telefoonnummers blokkeren met jou iPhone, je tikt dan op die ‘i’

Daarna scroll je naar onderen, en tikt ‘Blokkeer deze beller’ aan: 

Daarna kan dat telefoonnummer jou niet meer bellen, dus gewoon deze nummers die ik in jou afbeelding zie staan blokkeren. 


Hallo @Jmar, kan me goed voorstellen dat je dit vervelend vind. Helaas kunnen we niet helpen bij gesprekken uit het buitenland, omdat wij niet beschikken over buitenlandse klant- of contractgegevens. Ik heb dus behalve de mogelijkheid die @Dennis Schreve hierboven beschrijft geen oplossing voor :slight_frown:


Dank jullie beide voor je reactie. Helaas heb ik er niet zoveel aan want zoals ik al schreef (en zie ook printscreen) zijn het steeds verschillende nummers. 
toch bedankt. 
Jmar


@Jmar ik weet dat het verschillende nummers zijn, KPN kan die nummers niet blokkeren. Het is effe een werkje om ze steeds weer te blokkeren als er een nieuwe nummer is, maar op een gegeven moment houd het echt wel op. Wordt je dan nog steeds lastig gevallen? 🤔


Ik heb er ook last van ! 
 

maar zoals er wordt aangegeven kan ik er niets aan doen 

vervelend KPN 


Ik stam nog uit het DOStijdperk. Toen was het gebruikelijk om sterretjes te gebruiken bij bijvoorbeeld delete *.exe.

Ik heb dat ook gedaan bij mijn telefoon.

Dat lijkt ook te werken.

 


Hoe dan?


Zou ook graag willen weten hoe dat werkt want word er gek van. Dan weer Portugal, Polen, Engeland, zelfs lelystad ineens😳 en heb wel eens opgenomen en gezegd stop calling maar helpt geen moer


Hoe dan?HGD??