Skip to main content
Vraag

Vaak geen bereik met iPhone13

• May 25, 2026
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Al enige tijd valt heel vaak mijn mobiele netwerk weg op mij. iPhone 13. Dit is zeer vervelend. Alle stappen welke beschreven zijn heb ik al gedaan en is steeds voor zeer korte duur. Eerder zijn deze problemen ook geweest met een iPhone 11. Maar dan was het totaal geen bereik nu is het soms 20 of meer keer per dag dat het uitvalt voor enkele minuten.

kan hier naar gekeken worden want als dit ook speelt in de vakantie in het buitenland dan zal ik over moeten stappen gezien ik bereikbaar moet zijn om persoonlijke redenen 

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Elisap 

Heb je al een keer de netwerkinstellingen van je iPhone 13 gereset?
Hiermee haal je namelijk de meeste problemen weg, en laat je iPhone 13 vervolgens de actuele netwerkinstellingen in.

Ga als volgt te werk:

• Open de app Instellingen op je iPhone.
  • Tik op Algemeen.
  • Scroll helemaal naar beneden en tik op Zet over of stel iPhone opnieuw in.
  • Tik onderaan op Stel opnieuw in.
  • Kies voor Herstel netwerkinstellingen.
  • Voer ter bevestiging je toegangscode in

Nadat de netwerkinstellingen zijn gereset, zal je iPhone 13 weer vanzelf opstarten waarna je hem weer kunt gebruiken.

Laat even weten, of dit heeft geholpen!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Elisap, welkom op onze community. Ik zie dat Michel nog een paar goede stappen noemt. Als je deze en de stappen op kpn.com/storing hebt doorlopen kun je t beste even met ons bellen (klik hier voor een belafspraak) om op afstand alles te laten nakijken en eventueel een ticket aan te laten maken voor mijn collega's van de technische dienst.