Hallo @JoMi001Â
Â
Volgens Samsung wordt dat i.d.d. overgezet tussen 2 Galaxy toestellen: https://www.samsung.com/nl/apps/smart-switch/
Â
Op Smart Switch kun je kiezen van welk apparaat je gegevens wilt overdragen en zien welke soorten gegevens kunnen worden overgedragen. Als je vorige apparaat een Samsung Galaxy is, kun je vrijwel alles overzetten, inclusief al je berichten, multimedia-inhoud, wifi-instellingen en zelfs je startscherminstellingen.
Â
Hallo @JoMi001Â
Als je vorige apparaat een Samsung Galaxy is, kun je vrijwel alles overzetten,
Hoi hoi Gesp dank je wel op reactie;
Jahh het is mij wel bekend dat, maar ik heb in mijn ook vorige Samsung ( ja Galaxy inderdaad ) zeker stuk of 20 of 25 WiFi geregistreerde netwerken die ik niet kwijt wil .
En dat is mij eerste keer dat ik achter elkaar nu weer Samsung toestel neem, dus ik zal dolgraag willen ook absoluut die geregistreerde WiFi netwerken op mijn nieuwe aankomende Samsung overzetten en hoop ik dat dat kan ..
Â
Â
@JoMi001Â Ook via Google Account Backup kan je de gegeven opslaan (o.a. wifi wachtwoorden) en bij een nieuw telefoon terug halen.
Hi @JoMi001,
Volgens de informatie die Samsung hier zelf over online heeft staan kan het. Mocht je er toch niet helemaal uit komen als je het probeert, dan kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice van SamsungÂ