Skip to main content

Straks zal moeten alle eigen gegevens van mijn oude toestel SGS 10+ naar nieuwe SGS 23 ultra overzetten zoals alle mijn eigen installeerden apps foto's muziek en video's contacten dan Whatsapp contacten etc. etc. etc.

Weet ik dat via Smart Switch dat gaat ( hoop ik dat alles genoemde lukken zal ) maar vraag ik me af of ook tijdens die back-up of overzetten sessie mogelijk ook alle ooit netwerken met welke ik contact had gehad ( mij zeer van belang ! ) overzetten mogelijk is ?

De bedoeling is dus ook elk WiFi waar ik toegang met wachtwoorden ooit in mijn toestel heb gekregen en via Wifi Internet gebruikt etc. etc.

 

 

Hallo @JoMi001 

 

Volgens Samsung wordt dat i.d.d. overgezet tussen 2 Galaxy toestellen: https://www.samsung.com/nl/apps/smart-switch/

 

Op Smart Switch kun je kiezen van welk apparaat je gegevens wilt overdragen en zien welke soorten gegevens kunnen worden overgedragen. Als je vorige apparaat een Samsung Galaxy is, kun je vrijwel alles overzetten, inclusief al je berichten, multimedia-inhoud, wifi-instellingen en zelfs je startscherminstellingen.

 


Hallo @JoMi001 

Als je vorige apparaat een Samsung Galaxy is, kun je vrijwel alles overzetten,

Hoi hoi Gesp dank je wel op reactie;

Jahh het is mij wel bekend dat, maar ik heb in mijn ook vorige Samsung ( ja Galaxy inderdaad ) zeker stuk of 20 of 25 WiFi geregistreerde netwerken die ik niet kwijt wil .

En dat is mij eerste keer dat ik achter elkaar nu weer Samsung toestel neem, dus ik zal dolgraag willen ook absoluut die geregistreerde WiFi netwerken op mijn nieuwe aankomende Samsung overzetten en hoop ik dat dat kan ..

 

 


@JoMi001 Ook via Google Account Backup kan je de gegeven opslaan (o.a. wifi wachtwoorden) en bij een nieuw telefoon terug halen.


Hi @JoMi001,

Volgens de informatie die Samsung hier zelf over online heeft staan kan het. Mocht je er toch niet helemaal uit komen als je het probeert, dan kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice van Samsung 😊