Skip to main content

Ik heb nou simoly ik wil graag een andertoestel kan ik dan mijn nummer mee nemen ik heb alles van KPN hoe duur kom ik dan te zitten per maand om beperkt bellen en sms enz als ik een huawij pro 30 neem graag bericht  aan ***  ik dank u 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, mailadres verwijderd i.v.m. privacy

@Tonny ruiten

Er zullen geen antwoorden naar een e-mail gestuurd worden. Er wordt via dit forum geantwoord.

Ja, je kunt verlengen (met een nieuw abonnement) als een sim-only minimaal 3 maanden loopt. Dat lijkt me i.i.g. de situatie. I.c.m. met nieuw abonnement, dus ook verlengen, houdt je je nummer en kun je een toestellening nemen.

Ik begrijp dat je onberkte min./sms wilt. Dat kan met álle abonnementen.

Je wilt weten hoe duur je per maand uit komt. Dat is zo met je info niet te zeggen.

Het hangt met een toestellening af hoeveel je direct wilt betalen en wat er dan nog overblijft voor de maandelijkse aflossing. En dat hangt ook weer af of je 1 jaar of 2 jaar afsluit.
Verder is het afhankelijk van welk abonnement je neemt. Als je Thuis ook internet van KPN hebt krijg je wat korting.

Dus: log in op de verlengshop, maak je keuzes (looptijd, abonnement, bedrag ineens, etc. ) en je ziet wat je maandelijks moet gaan betalen.

Bij een toestellening van af € 250,00 krijg je een registratie bij het BKR. Dit kan tijdens de looptijd van je aflossing nadelig zijn voor een evt. hypotheek.


Kijk nog ff rond kom binnen kort wel in de winkel bij Lelystad bij jullie bedankt voor je bericht 


Hoi @Tonny ruiten. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat PeterG al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag en dat je binnenkort naar een KPN Winkel gaat. Als je in de tussentijd nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer