Skip to main content

Ik heb vorig jaar op 25 juni 2019 mijn lopende abonnement naar een Sim Only abonnement verlengt. Helaas is vandaag mijn mobiel gevallen en heb nu deels een kapot scherm. Geen leuke begin van de Pasen, ik kan mijn scherm laten repareren maar dit zou mij €250.- gaan kosten voor een toestel dat bijna 3 jaar oud is. Ik kan pas weer mijn abonnement verlegen met toestel op 25 juni 2020, maar zou liever mijn Sim Only naar een abonnement omzetten met toestel. Aangezien mijn mobiel waarschijnlijk 2,5 maanden niet gaat halen.

Nu las ik het volgende op https://www.kpn.com/service/verlengen.htm

Maar ik kan nergens vinden of lezen hoe en waar je dit kan veranderen/wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Inge Nathalie

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @iNathalie , het simpelste is gewoon je sim only abo houden en bij een willekerige telefoonshop een losse telefoon kopen.

 


Hallo @iNathalie 

Een sim-only abonnement kan sinds enige tijd voortijdig omgezet worden naar een abo + toestel. Er is een belangrijke voorwaarde, het sim-only abo moet minstens drie maanden actief zijn. Zie dit topic (klik hier) voor meer informatie. Daar voldoe jij aan, zeker omdat je binnen 4 maanden van het einde van je contractperiode bent.

Zo kan je een nieuw toestel in termijnen afbetalen en hoef je het bedrag niet in één keer op te hoesten. Maar natuurlijk wel een BKR registratie van deze toestel-lening (vanaf 250 euro)


Hoi @iNathalie, welkom op het forum! 
Ik hoop dat dit je vraag beantwoord heeft!
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!