Skip to main content
Ik kreeg een mail van telfort dat hun samen gaan met KPN. Dus of je over wil stappen naar kpn. Krijg je extra korting. Ik kijken sim only 10 gb 21 euro. Das goedkoop dacht ik. Ga ik verder staat er ineens 35 euro??? Bij telfort betaal ik minder beetje vreemd. Waar komen die 14 euro extra vandaan?
Hallo @Sissieryder , ik denk eerder dat je die e-mail van KPN hebt ontvangen.

KPN is bezig Telfort op te nemen binnen het KPN-netwerk waardoor binnenkort de naam Telfort verdwijnt.

Het is daarvoor NIET nodig om over te stappen naar KPN, want je wordt t.z.t. automatisch KPN-klant met behoud van je Telfort-contract, rechten en plichten en (voorlopig nog) niet die van KPN.

Als een werkelijke overstap naar KPN voor jou financieel onaantrekkelijk is gewoon je huidige abo houden.

Wat ik al eerder schreef: je wordt automatisch KPN-klant.
Dank je
Goedemorgen @Sissieryder welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Het klopt inderdaad dat Telfort in fases overgenomen wordt door KPN, het is altijd een dochterbedrijf geweest. Nu is het zo dat uiteindelijk iedereen overgezet gaat worden, maar soms is het aantrekkelijker om eerder over te gaan.



Op het moment dat je meerdere producten bij KPN afneemt krijg je voordelen die het overwegen waard zijn. Ik denk dat je hebt gekeken met het vinkje aan dat je al producten van KPN hebt, zoals hieronder staat. Stel je hebt 2 mobiele abonnementen bij KPN (op hetzelfde adres), dan krijg je € 5,00 korting per abonnement, gratis onderling bellen en MB's delen. Neem je er internet en/of televisie bij van KPN, dan ontvang je ook een verdubbeling van de bundel. Ik denk dat de 10GB daar vandaan komt, dat KPN internet aangevinkt was.



Heb je op dit moment producten bij KPN of Telfort? Klik dan bovenaan aan welke producten je hebt en dan zie je direct welke voordelen je hiervoor krijgt!




@Sissieryder, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je hier nog vragen over? 🙂

Reageer