Skip to main content

Bij Telfort werd mijn 10 GB bundel verdubbeld, normaal zou ik nu ongeveer tussen de 30 en 40 GB bundel hebben.

Met bellen waren mijn belminuten het maximun, waar zijn mn belminuten en 2 x 10 GB per 30 dagen gebleven?

 

Mvg

Frits

Hallo @FritsFG 

Heb je soms jouw abonnement verlengd en heb je nu een KPN-abonnement? 
 

Dan gelden nu voor jou de KPN-voorwaarden. 
 

Als je bij KPN verlengt naar Hussel Mobiel is onderling MB’s delen wel mogelijk.

Maar als je naar KPN overstapt vanuit Telfort raak je op de 1e plaats je huidige e-mailadressen kwijt, ook als je naar een andere provider overstapt bij tevens een thuisabo van Telfort.

Je raakt dan ook het meenemen van je huidige Telfort-internetbundel bij mobiel voor maximaal 3 maanden kwijt, maar daar staat dan tegenover dat je bij KPN onderling MB's kunt delen.

 


​​​Hoi ​@FritsFG, Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt.

Heb je soms jouw abonnement verlengd en heb je nu een KPN-abonnement? 
Dan gelden nu voor jou de KPN-voorwaarden. 

Heb je het mobiele abonnement verlengd? Als je wilt dat ik het verder voor jou uitzoek, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel. Ik zal dan voor jou uitzoeken hoeveel minuten en MB's er in jouw abonnement zit. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

 


We hebben geen bericht van jou ontvangen, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!


Reageer