Skip to main content

Hallo,

Ik ben door de overname van telfort naar kpn, genoodzaakt geweest om een "mijn kpn" account aan te maken. Nu is mij dat wel voor mijn mobiele abbonement gelukt, maar als ik KPN thuis daar aan wil koppelen, krijg ik de melding dat ik niet als klant wordt herkend.

Graag wil ik mijn facturen in kunnen zien en vtaag ik daarom uw hulp.

Alvast bedankt!

Hallo @LeejD

Sinds eind januari is alleen Telfort mobiel overgezet naar KPN.

Maar de Telfort Thuis pakketten zijn nog niet overgezet naar KPN. Je kan deze nog niet zien in MijnKPN, wel in Mijn Telfort


Dat is het hem nou juist…

Via mijn mail krij ik van telfort het bedrag van de factuur en dat ik op "mijn telfort" de factuur kan inzien.

Als ik vervolgens probeer in te loggen in "mijn telfort" komt er de melding dat mijn account is omgezet naar "mijn kpn" en ik daar moet inloggen…

"mijn telfort" bestaat niet meer.

Bij "mijn KPN" kan ik alleen "kpn mobiel" inzien, maar "kpn thuis" wil hij niet koppelen. (Op geen enkele mogelijke manier)

Ik wil gewoon alleen maar graag mijn facturen inzien van "kpn thuis" 

Als die koppeling nog niet werkt, kan ik dan tijdelijk per post mijn facturen ontvangen? Of hoe kan dit worden opgelost?


Dat is vreemd @LeejD , maar in MijnTelfort moet je de rubriek thuis nog gewoon kunnen benaderen, lukt dat niet dan even in het Telfort-forum de vraag stellen of bellen met 0900 9596

Zoals gezegd is Telfort Thuis nog niet "automatisch" overgezet naar KPN, of ben je soms zelf overgestapt?


Nee ik ben niet zelf overgestapt. Erg vreemd inderdaad. Zal eens navraag doen bij telfort dan inderdaad.


Reageer