Skip to main content

Van Telfort naar KPN factuur dubbel afgeschreven

Deze maand was mijn factuur al veel hoger dan normaal maar dan wordt het ook nog eens dubbel afgeboekt. 

What to do 

Hallo @Jacqueline1986 , ben je eind januari automatisch omgezet naar KPN met je mobiele abo?

Je hebt dan van Telfort in februari een eindafrekening gehad die op € 0,00 staat en in februari heb je van KPN je 1e mobiele factuur gehad. In die laatste factuur zit eventueel een bedrag aan gemaakte kosten die op eerder genoemde Telfort factuur gecrediteerd zijn om op 0 uit te komen en je dus in het vervolg alleen nog maar via KPN betaalt.

Om te zien welke meerkosten het precies zijn geweest kun je op de laatste Telfort-factuur zien.

Is eenzelfde factuur 2x automatisch afgeschreven?

 


Hoi @Jacqueline1986, welkom op het KPN forum en welkom bij KPN. 26 januari zijn de mobiele Telfort abonnementen inderdaad naar ons overgezet, daarbij zou geen dubbele afschrijving moeten zijn gebeurd. Is het twee keer van jouw rekening afgeschreven, of heb je 2 facturen gekregen zoals Jan noemt?

Ik kijk ook graag met je mee, zou je daarvoor jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je dit doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators te zien. Ik hoor het graag van je als je dit hebt gedaan.


Hoi @Jacqueline1986, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het inmiddels via een andere weg opgehelderd? Als ik nog met je mee kan kijken of iets anders voor je kan doen weet je me te vinden.