Skip to main content

Vorige maand mijn abbo omgezet van Telfort naar KPN mobiel onbeperkt. Nu levert KPN 5G en is mijn vraag,werkt 5G ook met een simkaart die nog van Telfort is? Aangezien ik geen nieuwe sim heb ontvangen zit de sim van Telfort nog in mijn telefoon

Wat voor telefoon heb je en heb je al eens gekeken of deze de E-sim heeft ? 


Hallo @Diemsetoren , bij een lokale KPN-winkel kun je gratis de simkaart wisselen voor 1 van KPN.

 


Wat voor telefoon heb je en heb je al eens gekeken of deze de E-sim heeft ? 

Xiaomi mi 9 T


Helaas heeft die geen E-sim maar net zoals al in een andere reactie gegeven kun je deze makkelijk wisselen naar een nieuwe in de kpnshop maar de G5 dekking is nog verre van goed alleen hofdzakkelijk in de randstad dus als je daar zit dan is het goed


Helaas heeft die geen E-sim maar net zoals al in een andere reactie gegeven kun je deze makkelijk wisselen naar een nieuwe in de kpnshop maar de G5 dekking is nog verre van goed alleen hofdzakkelijk in de randstad dus als je daar zit dan is het goed

Dan laat ik voorlopig de Telfort sim wel zitten.

 

Thx anyway 


Hoi @Diemsetoren! Ik geef nog graag even antwoord op de vraag; Ondersteund de Telfort simkaart ook 5G?Nee, dat doet ie niet. Je kunt, zoals JanD al zegt, de simkaart wisselen in een fysieke winkel. Ook kun je een andere simkaart aanvragen via MijnKPN. :blush: