Skip to main content

Ik heb een vraag over het ‘unlimited mobiele data’ abonnement Ik begrijp dat je in eerste instantie 5GB hebt en daarna telkens kan bijvullen met 1 GB. 

 

Vanaf hoeveel procent verbruik kan ik de 1GB bijbestellen? Als dit namelijk pas kan als de 5GB volledig is verbruikt heb ik een groot probleem.

 

Bij de provider waar ik nu onbeperkte mobiele data heb kan ik meteen 1GB bijbestellen nog voordat ik iets van de 5GB heb verbruikt en zodra die bestelde 1GB is verbruikt kan ik weer bijbestellen waardoor de verbinding nooit traag wordt en ook niet wordt verbroken. 

 

Ik hoor graag hoe dit werkt bij KPN.

 

Gr

Hoi @S9645654, welkom op het forum! Het is helaas niet mogelijk om al 1GB bij te bestellen als de 5GB nog niet compleet verbruikt is. Misschien dat dit in de toekomst aangepast zal worden. 


Hoi @S9645654, welkom op het forum! Het is helaas niet mogelijk om al 1GB bij te bestellen als de 5GB nog niet compleet verbruikt is. Misschien dat dit in de toekomst aangepast zal worden. 

Beste Sebastiaan, van KPN op facebook krijg ik een heel ander antwoord. Namelijk: 

 

“Hallo! Goed dat je hier even naar informeert. We werken inderdaad met een daglimiet van 5 GB met onze Unlimited abonnementen. Heb je deze verbruikt, dan kun je telkens weer een nieuwe 1 GB bundel activeren. Ik heb zelf ook zo'n Unlimited bundel en heb het even voor je getest. Door een SMS te sturen naar 1266 met "NL1000 AAN" kun je zo'n dagbundel activeren. Dat heb ik zojuist gedaan, terwijl ik nog niet aan mijn 5 GB zit. Ik kreeg vrijwel direct de bevestiging dat de extra bundel was geactiveerd. Dat lijkt dus te lukken”

 

Vervelend dat het nu niet duidelijk is en dat KPN het zelf ook niet weet?


@S9645654 Mijn excuses. Ik weet helaas niet meer dan wat op de site aangegeven wordt. Hier staat “Gebruik je meer dan 5 GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 1GB extra activeren via sms of MijnKPN om weer op volle snelheid te internetten.” Naar mijn weten wordt daarmee bedoelt dat de 5GB echt op moet zijn. Maar blijkbaar klopt dit niet. In ieder geval fijn dat het toch wel kan! Ik zal intern doorgeven dat we dit beter mogen aangeven. 


Reageer