Skip to main content

goedemiddag wilde vragen op het forum wanneer ik kan verlengen dus de dag en datum dat ik kan verlengen.maar telefoon nr werdt niet herkend heel raar ik dacht vanaf april maar weet niet de exacte datum mvg mtmj van leeuwen 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Je kunt v.a. 120 dagen voor de “einddatum” van je contract al verlengen. Overigens, als je geen nieuwe telefoon nodig hebt kan je beter even wachten. Sim only vroegtijdig verlengen heeft geen enkele zin. Je nieuwe abo gaat toch pas in aansluitend op je oude. Die loopt eerst nog door tot de einddatum (of langer als je niet verlengt).
Ook kan het zijn dat het abo wat je neemt over een aantal maanden net iets goedkoper is. Zou zonde zijn als je het nu al zou afsluiten, lijkt mij.


Hey @diesel 1308, welkom op het KPN forum. Klopt helemaal wat Peter zegt.

Kleine aanvulling: in MijnKPN zie je precies op welke datum je contract afloopt, en wanneer je je mobiele contract kunt vernieuwen (verlengen).

Ga naar MijnKPN → Producten → Uw producten - selecteer het ‘06-nummer’ → Onder ‘Abonnementsgegevens’ zie je onderstaande:

  Admin: afbeelding figureert als voorbeeld, aan de getoonde informatie kan geen rechten worden ontleend


wil graag weten vanaf welke datum kan ik verlengen ******* wordt niet herkend 🤔🤔

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Als je niets doet loopt je huidige contract gewoon door.


Hey @diesel 1308,

wil graag weten vanaf welke datum kan ik verlengen ******* wordt niet herkend 🤔🤔

 

Dat kan omdat je valt onder financiële hulpverlening. Jouw financiële coach heeft deze gegevens in beheer. Voor wijzigingen en vernieuwingen moet je hierover in overleg. Ik kan je wel informeren over de einddatum van je huidige contract. Dat is op: 26-08-2020. Je bent verlengbaar per: 29-04-2020.

Goed om te weten: je vernieuwde contract gaat in op de einddatum van je huidige contract. 

Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! 

 


Reageer