Skip to main content
Beantwoord

Vanaf welk moment kan ik overstappen naar KPN Mobiel?

• July 8, 2025
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Mijn contract bij mijn huidige provider loopt nog een maand. Vanaf wanneer kan ik overstappen naar kpn. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Marleen4 

Welkom op de community van KPN.

Als je huidige contract over een maand afloopt, kun je nu al een (link) Mobiel Abonnement (Sim only) bestellen bij KPN, doe dit uiteraard met nummerbehoud!
Zodra je mobiele abonnement bij je huidige provider afloopt, neemt KPN jouw 06-nummer over en stopt het abonnement bij je huidige provider.
Als je het vandaag of morgen doet, is de laatste maand bij je huidige provider tevens het opzegtermijn wat geldt bij een overstap naar een andere provider of opzegging.

Alvast welkom bij KPN Mobiel!

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Marleen4 

Welkom op de community van KPN.

Als je huidige contract over een maand afloopt, kun je nu al een (link) Mobiel Abonnement (Sim only) bestellen bij KPN, doe dit uiteraard met nummerbehoud!
Zodra je mobiele abonnement bij je huidige provider afloopt, neemt KPN jouw 06-nummer over en stopt het abonnement bij je huidige provider.
Als je het vandaag of morgen doet, is de laatste maand bij je huidige provider tevens het opzegtermijn wat geldt bij een overstap naar een andere provider of opzegging.

Alvast welkom bij KPN Mobiel!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Marleen4. Welkom op de community! Goed dat je informeert over de overstap naar KPN, en alvast leuk dat je eraan denkt om klant te worden! Je kunt je overstap nu al regelen, zelfs als je huidige contract nog een maand loopt. Tijdens het bestellen bij KPN kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van de Overstapservice, zoals ​@Michel.uit.Arnhem hierboven al aangeeft. Wij zorgen er dan voor dat je huidige abonnement netjes wordt opgezegd en dat je nieuwe KPN-abonnement aansluitend ingaat, zonder dubbele kosten. Let wel even op of je nog een opzegtermijn hebt bij je huidige provider, zodat alles soepel verloopt.

Als je hulp nodig hebt bij de overstap of ergens tegenaan loopt kan je altijd een terugbelafspraak met onze klantenservice inplannen. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.