Skip to main content

Ik ben overgestapt sinds vandaag van Odido naar kpn maar het zou tussen 11 en 4 uur klaar moeten zijn maar tot op heden heb ik nog steeds geen netwerk ik kan niet gebeld worden en kan ook zelf niet bellen en heb ook geen 5g ik heb mijn telefoon al twee x aan en uit gezet maar ook dat helpt niet  hierbij een foto 

 

Hallo @AylinTK 

 

Heb je wel het KPN simkaartje in je mobiel geplaatst (en die van Odido eruit gehaald)?


Hallo @AylinTK 

 

Heb je wel het KPN simkaartje in je mobiel geplaatst (en die van Odido eruit gehaald)?


ik ben met het zelfde nummer overgestapt dus ik heb nooit een ander simkaartje gekregen help me alsjeblieft 


Hallo @AylinTK 

 

Heb je wel het KPN simkaartje in je mobiel geplaatst (en die van Odido eruit gehaald)?


ik ben met het zelfde nummer overgestapt dus ik heb nooit een ander simkaartje gekregen help me alsjeblieft 

 

 

Omg ik denk dat ik iets heb gevonden in de e-mail 🤦🏻‍♀️

 


 


Ik denk dat dit het zal zijn! 


Ja, als je e-sim hebt bestelt zal je die op je toestel moeten zetten via de MijnKPN app.

Zie deze pagina: https://www.kpn.com/service/mobiel/e-sim-downloaden-en-instellen.htm

Daar kan je dit vinden:

Nieuw abonnement?

Je ontvangt na je bestelling een e-mail waarmee je jouw KPN ID kunt aanmaken.

Als je daarna ingelogd bent in de MijnKPN app hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen.

1. Maak een KPN ID aan
2. Koppel je bestelling aan je KPN ID
3. Download de MijnKPN app op het toestel waarop je e-sim wilt gebruiken en log in met je KPN ID.
4. Volg de stappen om e-sim direct te downloaden

 

In dit artikel kan je nog meer vinden over e-sim: