Skip to main content
Beantwoord

Vandaag overgestapt naar KPN, maar kan nog niet bellen of gebeld worden

• 14 februari 2025
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Goedemiddag, 

Vandaag ben ik overgestapt van Vodafone naar KPN en ik heb 4 simkaarten overgezet met nummerbehoud. Nu staat mijn eigen telefoonnummer er niet bij maar staat er een onbekend telefoonnummer bij met daarin het abonnement van mijn telefoonnummer. 

Ik kan nu niet bellen of gebeld worden. 

Beste antwoord door RBxx

Dat is een tijdelijk nummer ​@Martijn Kooijman , puur administratief. Je kan er ook niets mee, zoals je merkte. Houd de Vodafone simkaart in jouw telefoon totdat die geen bereik meer heeft en dan zou de KPN simkaart het moeten doen met jouw nummer.

Bekijk origineel

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17531 reacties
  • 14 februari 2025

Hallo ​@Martijn Kooijman 

Was vandaag dan al de aangegeven overstapdatum?

Probeer de Vodafone simkaart nog eens, waarschijnlijk doet die het nog.

RBxx schreef:

Hallo ​@Martijn Kooijman 

Was vandaag dan al de aangegeven overstapdatum?

Probeer de Vodafone simkaart nog eens, waarschijnlijk doet die het nog.

Hallo RBxx,

Ja dat klopt, vandaag is de aangegeven startdatum. KPN zou het telefoonnummer tussen 11:00 en 13:00 overzetten, dus ik ging er eigenlijk van uit dat het al geregeld zou zijn. 

Kan het geen kwaad dat er een ander telefoonnummer met mijn abonnement bij ‘mijn producten’ staat in mijn KPN? 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17531 reacties
  • Antwoord
  • 14 februari 2025

Dat is een tijdelijk nummer ​@Martijn Kooijman , puur administratief. Je kan er ook niets mee, zoals je merkte. Houd de Vodafone simkaart in jouw telefoon totdat die geen bereik meer heeft en dan zou de KPN simkaart het moeten doen met jouw nummer.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 18 februari 2025

Hoi ​@Martijn Kooijman welkom op de KPN Community en welkom bij KPN! Is je nummer inmiddels overgezet? Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!

*