Skip to main content

Met mijn abonnement 2017 betaal ik 23ct per minuut als ik vanuit Nederland naar Zweden bel. Voor een abonnement afgesloten in2019 is dit gratis! Kan ik huidige abonnement opzeggen bij kpn met nummerbehoud voor nieuw abonnement bij kpn? Of is er een slimmere manier om mobiel gratis naar Zweden te bellen anders dan via wifi of 4g?

Hoi @BoswachterEd ,

De einddatum van jouw abonnement is al gepasseerd. Dit betekent dat je jouw abonnement met behoud van jouw nummer kunt laten overzetten naar een KPN Hussel abonnement. Hierin is gratis bellen naar Zweden dan inbegrepen. Meer info over bellen vast het buitenland: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/binnen-eu.htm

Hou er wel rekening mee dat de huidige tarieven anders in elkaar zitten dan bij de oude abonnementen. Kijk dus goed of een overstap naar KPN Hussel voor jou goed uitpakt. 
 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 


Hoi @BoswachterEd, welkom bij ons op het forum! Bij oudere KPN abonnementen en oud-Telfort abonnementen valt dat inderdaad buiten de bundel, dat klopt. Het opzeggen van je abonnement is daarvoor niet nodig, je kunt ook simpelweg verlengen. Daarbij kan je een van de Hussel abonnementen die Noordzee al noemt kiezen en wordt jouw huidige abonnement gewoon aangepast naar een een nieuw abonnement. Opzeggen en opnieuw aanvragen is dan nergens voor nodig :slight_smile:

Weet je daarmee voldoende?


Hoi @BoswachterEd ,

De einddatum van jouw abonnement is al gepasseerd. Dit betekent dat je (rekeninghoudend met een maand opzegtermijn) jouw abonnement met behoud van jouw nummer kunt laten overzetten naar een KPN Hussel abonnement. Hierin is gratis bellen naar Zweden dan inbegrepen. Meer info over bellen vast het buitenland: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/binnen-eu.htm

Hou er wel rekening mee dat de huidige tarieven anders in elkaar zitten dan bij de oude abonnementen. Kijk dus goed of een overstap naar KPN Hussel voor jou goed uitpakt. 
 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 

 

@BoswachterEd 

Weet je al wat je gaat doen? 


We hebben geen reactie meer van je gezien @BoswachterEd, ik neem aan dat het zo duidelijk is. Als we er meer over kunnen vertellen of als je andere vragen hebt horen we het graag.


Voor VERLENGEN geldt de maand opzegtermijn niet. Het abonnement is al oud genoeg. Een verlenging gaat dan ook met 24 uur in! Zo heb ik onlangs mogen ondervinden.

verlengen = Nieuw abonnement nemen op bestaande aansluiting/nummer bij dezelfde provider.

Verlengshop kpn.com/verlengen. (kan ook sim only)


Bedankt Peter, ik pas het aan. Stukje over opzegtermijn is weggehaald.Â