Skip to main content

ik heb een vaste telefoonaansluiting 0497 38…. bij KPN. ik krijg factuur voor mijn  mobiele telefoon.

maar ik heb abonnement bij Hollands Nieuwe voor mijn mobiel (06 ….95).

hoe zit dit???

Op die factuur voor dat mobiele abonnement staat een telefoonnummer. Is dat ook ook uw nummer? Ik zou het maar opzeggen als ik u was...


Goedenavond @rjan552712, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je facturen ontvangt voor iets wat je niet bij KPN afneemt..  Ik kijk graag even mee wat hier aan de hand is, en of de facturen misschien per ongeluk naar een verkeerd mailadres zijn gestuurd (typefout in MijnKPN of de systemen bijvoorbeeld). Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het vaste nummer dat je bij ons afneemt (bij persoonlijke opmerkingen)? Daarnaast ben ik ook benieuwd naar het nummer dat je als ..95 omschrijft. Wil je die ook in zijn geheel bij persoonlijke opmerkingen noteren zodat ik daar ook nog even een check op kan doen?

Heb je het ingevuld? Dan hoor ik het graag en kijk ik het even na!


Hoi Susan,

 

Ik heb mijn forum profiel aangevuld. Wil je er eens naar kijken.


Hi R, ik heb dit erbij gepakt en zie dat je al contact met ons hebt gehad hierover. Dit zijn de kosten die je betaalt voor het doorschakelen van dat nummer. Is alles je nu duidelijk?


Ik zal de factuur van volgende maand afwachten.


Reageer