Skip to main content
Beantwoord

Veel en vaak uitval KPN 5G

• July 25, 2025
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Beste kpn

Ik heb ontzettend veel storingen gehad in de afgelopen 5 maanden daar baal ik ontzettend van ben speciaal overgestapt naar kpn ivb goeie verhalen ik vind het ook bizar dat ik nergens een klachten/ compensatie formulier kon vinden en je vrijwel verplicht word om te bellen ik heb dit echter ook al een keer geprobeerd kpn medewerker belde me zij dat er idd storing was in mijn buurr en dat was het ik heb nou echter deze week al 7 a 8 keer een uitvaller gehad en ben dan ook echt niet meer tevreden met de service oplossing zou zijn probleem vsBeste KPN,

Ik heb ontzettend veel storingen gehad in de afgelopen 5 maanden, daar baal ik ontzettend van. Ik ben speciaal overgestapt naar KPN i.v.m. goede verhalen. Ik vind het ook bizar dat ik nergens een klachten/compensatieformulier kon vinden en je vrijwel verplicht wordt om te bellen. Ik heb dit echter ook al een keer geprobeerd. Een KPN-medewerker belde me en zei dat er inderdaad storing was in mijn buurt, en dat was het. Ik heb nou echter deze week al 7 à 8 keer een uitvaller gehad en ben dan ook echt niet meer tevreden met de service. De oplossing zou zijn: probleem van storingen oplossen en een compensatie. Alvast bedankt.

Mvg 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Okkie123, welkom op onze community, wat balen dat het allemaal zo stroef gaat. Om het issue op te lossen is bellen wel vaak het makkelijkst. Voor compensatie kun je terecht op kpn.com/vergoeding maar dat kan pas als de storing verholpen is. Als die pagina de storing niet herkent zul je toch weer bij mijn telefonische collega's terecht moeten. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 29, 2025

Hoi ​@Okkie123, welkom op onze community, wat balen dat het allemaal zo stroef gaat. Om het issue op te lossen is bellen wel vaak het makkelijkst. Voor compensatie kun je terecht op kpn.com/vergoeding maar dat kan pas als de storing verholpen is. Als die pagina de storing niet herkent zul je toch weer bij mijn telefonische collega's terecht moeten. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 29, 2025

Beste

Bedankt voor je reactie ik vind bellen heel erg lastig heb dat ook al eerder geprobeerd en daar is niks uit gekomen zou je voor mij veder kunnen kijken 

Mvg

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik kan je hier via de community inhoudelijk niet verder mee helpen. Je zult daarvoor echt bij mijn telefonische collega's terecht moeten.