Skip to main content

Nu heb ik begin februari contact gehad met KPN over veel te hoge factuur wat niet klopt en de dame aan de telefoon gaf me hier gelijk in na inzagen dat dit niet klopt en ik hoefde niet bang te zijn dat ik dit moest betalen.Hebben ze het TOCH afgehouden van rekening en heb ik het terug gestorneerd.Kreeg ik een e-mail dat ik dit bijna5 dg moest betalen.Heb ik vandaag 20/02 WEER gebeld met KPN en zei ook dat niet klopt en dat ik 9mrt een e-mail krijg om dan van febr en mrt te betalen.Ok fijn dank U wel hiervoor.Krijg ik potverdorie meteen e-mail erna dat ik 9 maart TOCH dit TE HOGE BEDRAG  te betalen.HELPPPPPPPPPPPP WAT IS ER AAN DE HAND BIJ KPN???????? 
Het lijkt wel of ik voor KPN werk hier heb ik toch echt GEEEEEEEN zin in om me hier zo mee bezig te moeten houden.Jullie snappen het echt niet en ik snap niet dat jullie dit niet snappen.Ik ben hier ZO klaar mee.ik (en mijn man ook)hebben ieder een abonnement van € 13,50.En de factuur is voor mijn man €70,43 waar halen jullie dit bedrag in Gods naam vandaan.We krijgen onze mb en belminuten NOOIT op en soms extra kosten van  1€ En nog iets.Leg me dit eens uit klopt niks van.Ik ga toch geen €70, betalen over febr en mrt van 1 persoon met abonnement €13,50.

Hi Lieke, als je normaal €13,50 betaalt, snap ik heel erg goed dat je nogal vreemd opkijkt van een factuur van €70,-

Als ik de betreffende factuur bekijk, zie ik dat de kosten die in rekening zijn gebracht wél kloppen. Waar de kosten voor zijn, dat vindt je terug op de laatste Telfort factuur die op dezelfde dag aan is gemaakt als de KPN factuur. Er is 1 heel duur telefoontje gepleegd naar een servicenummer,  op 13 jan om 10:35. Als ik het betreffende nummer opzoek, kom ik er bij uit dat dit een doorschakelnummer is, waarbij je man door is geschakeld naar het bedrijf dat hij eigenlijk wilde bellen, maar dan voor €0,90 per minuut. 

De kosten hiervan zijn door het doorschakelnummer in rekening gebracht bij Telfort en zodoende ook aan jullie doorberekend middels die factuur.

Aangezien de kosten terecht zijn, kan ik daar niets aan wijzigen. Waarom de eerste dame die je hier over gesproken hebt dit gemist heeft weet ik niet, wellicht was ze er niet van op de hoogte dat ze de Telfort facturen ook in kon zien om de kosten goed te controleren?

Ik zie dat de factuur inmiddels al betaald is, waren jullie zelf ook al tot de conclusie gekomen dat het toch wel klopt?


Inheb drie x gebeld naar KPN en de derde persoon heeft me uitgelegd waar het bedrag door komt (eindelijk)De eerste 2 zeiden nee dat kan ook niet er is iets fout gegaan bij de overname van Telfort naar KPN.Aks ze me nu gelijk dit hadden gezegd had ik de factuur meteen betaald en verdere topic s en telefoontjes kunnen besparen qua tijd.Dank je wel voor je duidelijke uitleg.


Ah, 3 maal is scheepsrecht blijkbaar, jammer dat de eerste 2 niet goed wisten waar ze moesten kijken :slight_frown:  Als je dit direct had geweten, was natuurlijk gelijk duidelijk geweest hoe de vork in de steel stak en had je er inderdaad verder geen moeite voor hoeven doen. Wel erg fijn dat de herkomst van de kosten is opgehelderd :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: