Skip to main content
Vraag

Verbinding iPhone 11 (4G) valt steeds uit

• April 13, 2026
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Goedemorgen KPN,

Mijn bejaarde moeder heeft een Iphone 11 mobiel toestel wat indertijd door mij (los) is gekocht, waarbij de 4G verbinding steeds wegvalt. Dit is erg vervelend omdat ze door opname in een verzorgingshuis afhankelijk is van dit toestel. Denk dat ze hier al veel langer last van had maar dit niet herkende omdat ze indertijd nog met een vaste lijn belde.

Inmiddels heb al regelmatig het toestel opnieuw opgestart, sim-kaartje opnieuw geplaatst maar niets helpt helaas. Nu las ik op het KPN forum dat dit probleem bekend is bij KPN.

Nu heb ik gelezen dat ik het toestel kan opsturen ter reparatie, het is voor mij echter niet duidelijk hoe dit werkt. Zou een KPN medewerker dit aan mij willen aangeven?

Wat ik begrijp moet ik zelf voor een tijdelijk toestel zorgen, dit kan ik wel in de familie oplossen.

Alvast vriendelijk bedankt voor uw reactie,

Groeten Henk-Jan

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Het probleem wat je benoemt Henk-Jan speelt al een tijdje niet meer. Mocht je een storingsmelding willen aanmaken dan zou ik even contact zoeken met de klantenservice van KPN. Ik zou dan adviseren om een terugbelafspraak te maken.

Wil je dat KPN met je meekijkt?
De community is vooral voor klant-helpt-klant. Heb je persoonlijke hulp van KPN nodig? Maak dan via onze website een belafspraak. Dat doe je in een chatgesprek met Dot, onze digitale assistent.
Stel je vraag aan Dot

Vertel wat je vraag is en kies wanneer wij je kunnen bellen: zo snel mogelijk of op een later moment, net wat jou het beste uitkomt. We hebben je informatie dan al klaarstaan. Zo hoef je niet door een menu, maar krijg je meteen een medewerker aan de lijn die weet waar je over belt. Handig, toch?

Start een chatgesprek met Dot