Hallo allemaal,
Ik heb het volgende probleem;
Ik ben internationaal vrachtwagenchauffeur en vaak in het buitenland gebeurt het dan mijn complete verbinding wegvalt.
Dit gebeurt als ik bel of gebeld ben, dan duurt het 5 tot 10 minuten voordat ik weer roaming bereik heb.
Wat ook wel eens wil helpen is hem op vliegtuigstand te zetten en hem daarna weer terug te zetten, maar regelmatig werkt dit niet.
Wat er nu de afgelopen tijd ook gebeurt is dat ik gewoon normaal ontvangst heb, maar dat hij zich dan afmeld op het netwerk, heb dan het signaalsymbool vol in de ontvangst maar dan is hij niet aangemeld.
Dit hele gebeuren gebeurt bij elk netwerk wat ik kies in het buitenland, automatisch of handmatig.
Ik heb deze melding al een aantal keer doorgegeven bij de klantenservice, deze hebben dit dan doorgezet naar de technische dienst, het enige wat ik dan terug hoor is “het ligt niet aan KPN, wij blokkeren niks, het ligt aan de provider van het land, wij hebben geen invloed op de netwerkkwaliteit”, al deze argumenten kan ik snappen, maar ergens moet er toch in het netwerk van KPN iets zijn waardoor dit probleem ontstaat.
Ik vind het erg lastig dat dit gebeurt, omdat ik veel in het buitenland ben en mij telefoon dus ook nodig heb.
Weet iemand hier een oplossing voor?
alvast bedankt.