Skip to main content
Vraag

Verbinding valt weg tijdens autorit

  • 15 July 2024
  • 10 reacties
  • 138 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik ondervindt al enige tijd problemen met de verbinding tijdens mijn auto ritten, het gaat om bellen en gebeld worden, met name woon werk verkeer, van huis naar week en vice versa, als ik ongeveer 5 a 10 minuten in de auto zit heb ik geen verbinding meer tot ik weer uit de auto stap en dat is zo'n beetje 45 minuten, heb al meerdere dingen geprobeerd, usb kabel vervangen van de auto, Bluetooth uit en in geschakeld, ook een draadloze verbinding voor Android auto gekocht, telefoon restarten tijdens auto rit, simkaart eruit en weer erin doen, dit werkte overigens 2 a 3 dagen, ik vermoed dat het aan de simkaart ligt, ik gebruik een samsung a52s en is up to date 

Hoi @Claudjeks. Wat vervelend dat de verbinding wegvalt tijdens een autorit. Gebeurd dit ook wanneer je jouw Samsung a52s niet verbindt met de auto? Op deze pagina kan je een vervangende simkaart aanvragen.

 


Ik heb exact hetzelfde probleem, net een maand geleden overgestapt. Heb ook een Samsung A52 en na een poosje rijden ben ik contact kwijt. Pas als ik weer stil sta dan komt het contact weer terug.

 


Goedemiddag,

Ik ondervindt al enige tijd problemen met de verbinding tijdens mijn auto ritten, het gaat om bellen en gebeld worden, met name woon werk verkeer, van huis naar week en vice versa, als ik ongeveer 5 a 10 minuten in de auto zit heb ik geen verbinding meer tot ik weer uit de auto stap en dat is zo'n beetje 45 minuten, heb al meerdere dingen geprobeerd, usb kabel vervangen van de auto, Bluetooth uit en in geschakeld, ook een draadloze verbinding voor Android auto gekocht, telefoon restarten tijdens auto rit, simkaart eruit en weer erin doen, dit werkte overigens 2 a 3 dagen, ik vermoed dat het aan de simkaart ligt, ik gebruik een samsung a52s en is up to date 

Kan je aangeven of een nieuwe simkaart de oplossing was?


Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd maar heb nog steeds slecht bereik. 


Daar was ik al bang voor. Heb net een artikel gevonden op RTL nieuws dat het kennelijk al maanden speelt en een bekend probleem is bij KPN.

Maar waarom dan toch een simkaart laten vervangen of naar instellingen verwijzen.

 


Google maar is op Deel KPN-klanten heeft al weken last van slechte verbinding: 'Ingewikkeld probleem'


Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd maar heb nog steeds slecht bereik. 

Ik heb het volgende gedaan en het werkt nu 3 dagen zonder problemen. Misschien ook proberen:

1) instellingen --> algemeen beheer  --> resetten --> instell. Mobiele netwerken resetten

2)instellingen --> verbindingen--> mobiele netwerken--> selecteer 4G/3G/2G automatisch en zet de roaming aan.

 

Je hebt dan geen 5G maar het lijkt wel goed te functioneren. Onderweg geen last meer gehad.


Bedankt. 

Ik heb het ingesteld en ga kijken of het ook bij mij werkt. 😀


En werkt het bij jou ook? Ik heb het probleem nu 6 dagen niet meer gehad, dus het lijkt goed te werken.


Ja bij mij werkt het ook.

Dankjewel voor de tip


Reageer