Skip to main content

Ook ik vandaag continu problemen. Wel 4G en minimaal 2 wifi streepjes.  Af en toe wel internetverbinding maar die valt na enige tijd steeds weer weg. Vaker geen dan wel verbinding dus. 
nog ruim voldoende (8GB) tegoed in mijn bundel. Mijn reispartner heeft T-mobile en geen problemen. 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Gisteren en vandaag ook in Londen geweest.  Ik dacht met m’n nieuwe kpn abonnement goede ontvangst te hebben.  Niet dus...


Hoi @MEvW en @Verbindingsproblemen in Londen,

Ontzettend zuur dat jullie beide problemen hadden met jullie mobiele verbinding in Londen :( Standaard tips voor een volgende keer; toestel altijd even uit - en aanzetten zodra je over de grens bent. Wat je verder in zo'n geval nog kunt proberen is om handmatig een andere netwerkaanbieder te selecteren. Als jullie nog steeds in Londen zijn, zouden jullie dan willen laten weten of dit heeft geholpen?


De telefoon heb ik verschillende aan- en uitgezet. Dat hielp niet. Het viel me ook op dat de verbinding langzaam opbouwde en dan weer terug viel. Ik ben niet meer in London. 


De telefoon heb ik verschillende aan- en uitgezet. Dat hielp niet. Het viel me ook op dat de verbinding langzaam opbouwde en dan weer terug viel. Ik ben niet meer in London. 

Bedankt voor je reactie @MEvW. Jammer dat het aan - en uitzetten niet heeft geholpen. Voor een volgende keer wil je zeker aanraden om ook eens een andere netwerkaanbieder te proberen. Daar heb je nu natuurlijk niks meer aan maar hopelijk gaat het in de toekomst wel goed!


Ook ik heb zonder resultaat mijn telefoon uit- en aangezet. 
wisselen van provider werkte uiteindelijk wel.
Ik blijf het echter wel vreemd vinden dat ik dit met mijn KPN abonnement meerdere malen per dag moet doen (zelfs wanneer ik terugschakel maar ‘automatisch’) terwijl mijn reispartner met T-mobile abonnement geen enkel probleem ondervindt. 


Ook ik heb zonder resultaat mijn telefoon uit- en aangezet. 
wisselen van provider werkte uiteindelijk wel.
Ik blijf het echter wel vreemd vinden dat ik dit met mijn KPN abonnement meerdere malen per dag moet doen (zelfs wanneer ik terugschakel maar ‘automatisch’) terwijl mijn reispartner met T-mobile abonnement geen enkel probleem ondervindt. 

Ook jij bedankt voor de terugkoppeling @Verbindingsproblemen in Londen!

Dat is zeker vreemd, eens hoor. Nu kan dat ook iets zijn dat op toestelniveau speelt, lastig in te schatten. Fijn dat het wisselen van provider uiteindelijk wel heeft gewerkt maar toch jammer dat bij jou niet zo soepel ging als bij je reispartner. 


Het lijkt me sterk dat het toestel de oorzaak is. Ik een prima functionerende Iphone 12 en reispartner een oude Iphone 10. 
Ik reis veel voor werk en heb gelukkig  tot nog toe alleen in Londen problemen ondervonden. 


Het lijkt me sterk dat het toestel de oorzaak is. Ik een prima functionerende Iphone 12 en reispartner een oude Iphone 10. 
Ik reis veel voor werk en heb gelukkig  tot nog toe alleen in Londen problemen ondervonden. 

In ieder geval positief dat je los van London geen problemen ervaart @Verbindingsproblemen in Londen :)
Voor handige tips & trucs kan ik je altijd nog aanraden om dit topic eens door te nemen mocht je onverhoopt toch nog eens problemen ervaren terwijl je je in het buitenland bevindt!


Dit is helaas niets nieuws in Londen, hier ondervind ik ook al jaren hinder van in de drukkere gebieden. Zodra ik zelf een andere provider selecteer is alles wel. Dit ongeacht de signaalsterkte die wordt weergegeven.


Dit is helaas niets nieuws in Londen, hier ondervind ik ook al jaren hinder van in de drukkere gebieden. Zodra ik zelf een andere provider selecteer is alles wel. Dit ongeacht de signaalsterkte die wordt weergegeven.

Hoi @roelsmoel en welkom hier ook op ons forum :)

Zuur dat je hier al langere tijd last van hebt wanneer je in Londen bent 😞 Welke provider werkt voor jou eigenlijk het beste in Londen?


Gisteren voor werk in Londen geweest, vreselijke verbinding. Continue uitval. Mijn collega bij Odido provider geen enkel probleem. Ik zie alle ‘ positief’ betaalde adviezen vanuit kpn, maar ik ben er toch echt niet blij mee. Klaarblijkelijk heeft vooral kpn hier iets te doen. 


Zaten jullie beiden op hetzelfde roaming netwerk? Wellicht dat je collega op een ander Engels netwerk zat?


Reageer