Skip to main content
Beantwoord

Verbindingsproblemen met Oppo Reno 10 en Samsung toestellen

• May 8, 2025
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik had een Oppo Reno 10. Volgens de winkel in Amelo lag mijn slechte verbinding, waar ik al twee last van heb, aan mijn Oppo of aan het simkaart.  Toen heb ik een nieuwe simkaart bestelt, geen probleem,  als ik deze maar betaalde. Maar de nieuwe simkaart had geen enkel effect. Ten einde raad een nieuwe Samsung S25 ultra gekocht. Niet te geloven, dezelfde problemen als met de Oppo. En nu komt het, mijn vrouw heeft een Samsung Flip 5. Heeft sinds vandaag precies de zelfde problemen als mijn S25. Waarom ik nog geen klacht heb ingediend? Omdat ik van mening ben, dat KPN heel goed weet van de problemen,  heel goed weet, dat het niet alleen om de iPhone 11 gaat, maar niet in staat is om de problemen op te lossen.  Een perfecte demonstratie van machteloosheid van een bedrijf, die zichzelf de beste vindt.

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi ​@Reve W, ik heb je recente berichten in andere topics daar even weggehaald en omgezet naar dit topic voor jou zelf. 

Je geeft aan dat je met meerdere telefoons verbindingsproblemen ervaart. Je eigen Oppo Reno 10, maar ook een Samsung S25 en de Samsung Flip 5 van je vrouw. Je benoemt ook dat je van mening bent dat het hier gaat om hetzelfde probleem dat speelde met de iPhone 11.

Dat laatste is sowieso niet het geval.

Het belangrijkste hierin is dat jij melding maakt van de issues die je ervaart, bij de klantenservice. Als jij niets meldt, dan weten wij niet dat er wat aan de hand is. En kunnen we ook niets doen. Ik raad je dan ook aan om contact op te nemen. Dit gaat het makkelijkst door zelf een terugbelafspraak te plannen. Dan bellen we je op een moment dat jou uitkomt. De collega die je belt, kan dan een technische melding aanmaken. Van daaruit wordt er dan door de technische afdeling contact met je opgenomen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2025

Hierbij het testrapport van het Duitse Connect in samenwerking met umlaut.
In het testrapport kun je alle scores terug zien, en ook op welk onderdeel.

Testrapport Umlaut Februari 2025

Dat is leuk, Michel, leuk voor de bühne. Maar wanneer komt de KPN met een oplossing voor de mensen, die een verschrikkelijk slecht bereik hebben met hun mobiel? Het is een bekend probleem, maar wordt steeds ontkend. 

Admin: afgesplitst, samengevoegd met eigen topic

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 13, 2025

Hoi ​@Reve W, ik heb je recente berichten in andere topics daar even weggehaald en omgezet naar dit topic voor jou zelf. 

Je geeft aan dat je met meerdere telefoons verbindingsproblemen ervaart. Je eigen Oppo Reno 10, maar ook een Samsung S25 en de Samsung Flip 5 van je vrouw. Je benoemt ook dat je van mening bent dat het hier gaat om hetzelfde probleem dat speelde met de iPhone 11.

Dat laatste is sowieso niet het geval.

Het belangrijkste hierin is dat jij melding maakt van de issues die je ervaart, bij de klantenservice. Als jij niets meldt, dan weten wij niet dat er wat aan de hand is. En kunnen we ook niets doen. Ik raad je dan ook aan om contact op te nemen. Dit gaat het makkelijkst door zelf een terugbelafspraak te plannen. Dan bellen we je op een moment dat jou uitkomt. De collega die je belt, kan dan een technische melding aanmaken. Van daaruit wordt er dan door de technische afdeling contact met je opgenomen.