Skip to main content
Beantwoord

Verbonden met Belgisch netwerk in Stramproy

  • January 22, 2021
  • 5 reacties
  • 130 keer bekeken

Hallo..

ik heb ook KPN maar sinds een paar dagen springt hij steeds op Belgisch Netwerk over

Ik heb ook geprobeerd handmatig KPN aan te zetten.Maar dan heb ik (Thuis) alleen maar wifi..

en dus telefonisch niet bereikbaar.…

blijkt dus dat ik de instelling mobiel netwerk ...op automatisch moet laten..wil ik thuis bereikbaar zijn..Dit was eerder niet.…

wonen aan de grens…..en krijg meer klachten te horen

 

 

 

Beste antwoord door Divi

Inmiddels zijn de werkzaamheden aan de zendmast opgelost.

vanaf vanavond hebben we (weer) prima bereik…

hopelijk blijft dat..

dank voor jullie reactie 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 22, 2021

Tja @Divi 

Dat verschijnsel heb je vaker in de buurt van de grens. Radiosignalen trekken zich niets aan van landsgrenzen. Mogelijk is een nieuwe Belgische mast geplaatst of is de KPN mast in storing of onderhoud. De telefoon pakt automatisch het sterkste signaal.

Het maakt niets uit voor de kosten. In België gelden dezelfde tarieven als in Nederland

Jij kunt gewoon blijven internetten, bellen en sms’en uit je huidige abonnement zoals je gewend bent.

bron: Roaming binnen EU


  • Auteur
  • Topper
  • January 22, 2021

Dank.. maar t is nog nooit zo (erg) geweest 

normaal als ik thuis kom heb ik altijd KPN

 

bedankt voor je reactie


Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

@Divi Houd er wel rekening mee dat je geen NL-Alert kunt ontvangen als je telefoon verbonden is met een Belgische zendmast.

Piet.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 22, 2021

Hallo @Divi , ik heb nog even op de KPN dekkingskaart op de website gekeken.

 


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • January 22, 2021

Inmiddels zijn de werkzaamheden aan de zendmast opgelost.

vanaf vanavond hebben we (weer) prima bereik…

hopelijk blijft dat..

dank voor jullie reactie