Skip to main content

Hi!

Gister zijn wij in Bali aangekomen en tot mijn grote schrik vergeten mijn tablet uit te zetten qua verbruik, ik heb daar een abonnement op. Waar kan ik inzien wat er is verbruikt?

Met vriendelijke groet,

Charlotte

Welkom op het forum van KPN @Charlottevz !

En heerlijk dat je op vakantie bent naar Bali Charlotte.

Actueel dataverbruik kun je bij de meeste tablets terug vinden in het menu van de tablet zelf.
Bij verbuiksgegevens of mobiele data in de submenu mobiel netwerk, maar dat wil nog wel eens verschillen per merk en besturingssysteem (Apple of Android).

Je vindt het straks ook terug op je factuur van KPN, zodra deze beschikbaar is in Mijn KPN.

Een KPN moderator zou in je gegevens kunnen kijken, of zei kunnen zien hoeveel data je mogelijk hebt verbruikt met je tablet, in de afgelopen dagen.
Vul hiervoor je forum profiel volledig in, en vergeet niet je klantnummer en 06/097 nummer in te vullen, en in het veld “Persoonlijke opmerkingen” de laatste 4 cijfers van je IBAN rekeningnummer.
Hou er wel rekening mee, dat je even moet wachten op antwoord van een moderator, want wegens drukte op het forum kan dat oplopen tot 4 a 5 dagen.

Omdat je op Bali bent, is de kans groot dat je een bedrag moet bijbetalen voor data verbruik buiten de bundel in het buitenland.

Je hiermee geholpen te hebben.

 


Hoi @Charlottevz, je bent al heel goed op weg geholpen door @Michel.uit.Arnhem zie ik! Erg fijn. 

Mocht je willen dat ik nog even meekijk of verbruik is geweest in het buitenland, vul dan vooral je profiel in en vergeet niet om het mobiele nummer van de tablet erbij te zetten. Als je daarna weer een berichtje plaatst in dit topic kom ik weer bij je terug. Je kan je verbruik ook terugzien in MijnKPN

Ik wens je een hele fijne vakantie toe!