Verbruik buiten de bundel was voorheen in € te zien. Nu niet meer en ik snap niet waarom?
admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
Beantwoord
Verbruik buiten de bundel in euro niet meer te zien
Beste antwoord door Erwin van KPN
Ik heb ondertussen antwoord, @alefevre . Helaas geen oplossing.
Ooit was het mogelijk om deze kosten te zien. Je hebt dus volledig gelijk. Maar sinds een aanpassing in de techniek gebeurt dit niet meer. Dit gaat ook niet veranderen, is mij verzekerd. Ik ben bang dat je dus zelf bij zult moeten houden wat je uitgaven zijn. Het spijt me dat we jou hier niet pro-actief van op de hoogte hebben gebracht en dat je hier zelf achteraan moest.
Bekijk origineelOoit was het mogelijk om deze kosten te zien. Je hebt dus volledig gelijk. Maar sinds een aanpassing in de techniek gebeurt dit niet meer. Dit gaat ook niet veranderen, is mij verzekerd. Ik ben bang dat je dus zelf bij zult moeten houden wat je uitgaven zijn. Het spijt me dat we jou hier niet pro-actief van op de hoogte hebben gebracht en dat je hier zelf achteraan moest.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.