Skip to main content

Gebeld naar Nederland vanuit Egypte maar mijn bundel van 25 minuten blijft op 3 staan.

Terwijl ik meer verbruikt hebt, hoe kan dit?

Niet dat ik voor onverwachte kosten komt te staan of degene waar ik naar toe heb gebeld.

Graag een reactie en alvast bedanktĀ 

Hoi @beeki, goed dat je hier alert op bent!Ā 

De oorzaak zit erin dat het bel- en sms verbruik vaak niet direct aan ons wordt doorgegeven. Hierdoor kan je verbruik dus hoger liggen dan dat de bundel laat zien. Binnen de EU kan het tot 24 uur duren en buiten de EU tot 4 dagen. Je kan het beste zelf ook je verbruik in de gaten houden, zodat je op tijd een extra bundel kan activeren. Mocht je dit willen teruglezen, dan vind je dit onderaan op onze pagina over het buitenlandĀ bij ā€˜Alle voorwaarden van de bundels voor buiten de EUā€™.


Hallo @Liesbeth_Ā bedankt voor je reactie.

Ā 

Nu weet ik hoe het zit.

Wel jammer dat het zo laat wordt doorgegeven.

Gelukkig zelf bijgehouden en binnen de kostenĀ  gebleven.

Ā 

Ā 


Graag gedaan, ik ben blij dat je het zelf ook hebt bijgehouden en je niet over de bundel heen bent gegaan. Ik hoop dat je een leuke tijd hebt gehad!Ā 


Hallo @Liesbeth_Ā 

Daar ben ik zeker blij om en we hebben zeker een leuke tijd gehad.

Voor de volgende keer koop ik gelijk daar een simkaart voor mb want dat is niet te doen met het buiten de EU bundel.

En wifi is matig en op straat moet je ook bereikbaar zijn voor evt de taxi.

Als ik dan naar Nederland bel, hou ik het kort en dan ben ik minder kwijt dan de bundel.

Ondanks je 2 euro per minuut die je dan betaald.

Bedankt voor je reactie en een fijne dag.