Skip to main content

Hoe kan ik zien wat ik gebruikt heb afgelopen maand terwijl er nog geen rekening door KPN is gestuurd?

Hallo @DPC ,

Dataverbruik kun je inzien in je MijnKPN. Zowel via de website als in de app. Heb je daarmee voldoende informatie? 


Nou niet, want ik zie alleen mijn huidig (recent) verbruik maar ik wil graag inzicht in het verbruik van vorige maand omdat ik buiten Europa heb gereisd en waar ik tot op heden nog geen nota over heb ontvangen.


Ik heb daar natuurlijk ook geen overzicht van. Staat er in Mijn KPN ook geen nota? Nota's worden vaak per e-mail verstuurd, maar dan moet het e-mailadres wel goed in de administratie staan. Op een nota hoort een specificatie te staan. 


Ik krijg elke maand een nota maar ben nog in afwachting van de laatste nota. Tot die tijd kan ik dus niet mijn verbruik zien over de vorige maand begrijp ik hier uit.


Nota's worden vaak per e-mail verstuurd, maar dan moet het e-mailadres wel goed in de administratie staan.

 

 

Ik krijg nooit mijn mobiele nota in mijn e-mail. Mijn adres staat wel goed in de administratie. Kan ik dat ergens instellen. @DPC Mijn nota is nu zichtbaar, die van jou zou dan een dezer dagen ook zichtbaar moeten zijn. -afhankelijk van jouw factuurdatum-


Nee, als het verbruik in Mijn KPN niet meer zichtbaar is, zul jemoeten wachten op de nota.


Nota's worden vaak per e-mail verstuurd, maar dan moet het e-mailadres wel goed in de administratie staan.

 

 

Ik krijg nooit mijn mobiele nota in mijn e-mail. Mijn adres staat wel goed in de administratie. Kan ik dat ergens instellen. @DPC Mijn nota is nu zichtbaar, die van jou zou dan een dezer dagen ook zichtbaar moeten zijn. -afhankelijk van jouw factuurdatum-

 

Het lijkt erop dat deze nota's inderdaad niet per e-mail verstuurd worden. Typisch, van mijn vaste lijn krijg ik wel maandelijks de nota per e-mail. 

 

@DPC moet dus inderdaad wachten totdat de nota online staat. 

 


Hoi @DPC zoals @Noordzee noemt kan je tijdens de maand je verbruik inzien via de app en je MijnKPN.
Na deze maand is dat niet meer inzichtelijk en zul je de factuur af moeten wachten. Deze krijg je per mail of kun je ook terugvinden in je MijnKPN!


Deze krijg je per mail of kun je ook terugvinden in je MIJN KPN!

@Thomas ,zoals Noordzee en ik zeggen krijg je de mobiele factuur dus vreemd genoeg niet per email.


Deze krijg je per mail of kun je ook terugvinden in je MIJN KPN!

@Thomas ,zoals Noordzee en ik zeggen krijg je de mobiele factuur dus vreemd genoeg niet per email.

 

Ik wel hoor. Dus dat is ook niet voor elke klant hetzelfde. Maar dan nog geldt hetzelfde: Die factuur komt een paar dagen na de maand waar het over gaat. Dus ik kan een paar dagen lang niets meer zien over het verbruik van die vorige maand. In Mijn KPN staat alleen de actuele maand, en de factuur is er nog niet.


Deze krijg je per mail of kun je ook terugvinden in je MIJN KPN!

@Thomas ,zoals Noordzee en ik zeggen krijg je de mobiele factuur dus vreemd genoeg niet per email.

Ik wel hoor. Dus dat is ook niet voor elke klant hetzelfde. 

Dat kan, maar het is dus ook nergens in te stellen….. Dus je krijgt ‘m per mail of niet….
Die factuur staat trouwens (bij mij) direct online, dus zodra de melding over het verbruik buiten de bundel is verdwenen. Dus ik heb niet een paar dagen lang dat er niets te zien is.


@jlthkoch dat jouw factuur aan het begin van de maand komt is in deze situatie wel handig inderdaad. De factuurdatum is niet voor iedereen het zelfde dus moet je soms wat langer wachten voor je dit in kan zien.
Begrijp ik het goed dat jij wel de mails ontvangt met je maandbedrag iedere maand maar daar geen bijlage met factuur bij zit? Als dat zo is maak je deel uit van een pilot waar er gekeken wordt of men facturen per e-mail wil ontvangen of dit liever via MIJN KPN doet. Als je zoekt op “factuur niet meer per mail” vind je hier meerdere topics over.


Begrijp ik het goed dat jij wel de mails ontvangt met je maandbedrag iedere maand maar daar geen bijlage met factuur bij zit? Als dat zo is maak je deel uit van een pilot waar er gekeken wordt of men facturen per e-mail wil ontvangen of dit liever via MIJN KPN doet. 

Ik ontvang helemaal géén mails. Ik ontvang géén mail met een factuur en ook geen mail met een maandbedrag. Ik heb dit niet gevraagd en het is ook voor zover ik kan zien nergens in te stellen. Ik zou wel graag maandelijks de factuur in mijn mail ontvangen!


@jlthkoch dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik heb een nieuw topic voor je aangemaakt. Ik of een collega help je daar graag verder.