Skip to main content

Ik heb een abonnement van 500 belminuten waarbij ik niet gebruikte belminuten naar de volgende maand kan meenemen, ook bij de overgang naar KPN. 

De nieuwe periode is net ingegaan. Ik heb een bericht ontvangen dat ik 75% van mijn belbundel heb verbruikt. 

in mijn factuur van periode dec-Jan staat dat ik 277 belminuten meeneem naar de volgende maand. 

In mijn factuur van Jan-feb staat dat ik 220 minuten verbruikt heb. Niet hoeveel mijn totaal tegoed is. 

Ik zou dus nog ca 500 belminuten over moeten hebben maar krijg de melding dat het verbruikt is.

Wat gaat hier mis? 


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @Bosa. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat er iets niet goed gaat bij het meenemen van je belminuten. Bij KPN is je tegoed een maand houdbaar en komt daarna te vervallen. Ik vermoed daarom dat je een Telfort abonnement had dat recentelijk is overgezet naar KPN. Klopt dat? Achter de schermen heb je dan nog steeds hetzelfde abonnement en hoor je dus ook je data en minuten nog steeds mee te nemen. 

De meegenomen MB's en minuten staan alleen niet meer op de factuur die je nu van KPN krijgt. Wel kun je in de MijnKPN app zien wat je hebt aan beschikbare MB's en minuten/sms, inclusief wat je meegenomen hebt. Wat zie je precies in de app staan op dit moment? 

Zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als dit is gebeurd.


Hallo @Bosa. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat je inmiddels (via een andere weg) duidelijkheid hebt gekregen over je verbruik. Anders hoor ik het graag!


Goedemiddag, ik heb een Telfort abonnement die sinds kort is overgezet. Omdat ik elke maand mijn overgebleven minuten meenam naar de volgende maand heb ik nog nooit te weinig belminuten gehad. Sinds het KPN is kom ik (bijna) niet meer uit met de belminuten. Kortom is het contract wat ik bij Telfort was aangegaan veranderd toen het KPN is geworden??


Dag @Fenne1. Wat vreemd dat je na de overgang naar KPN plotseling niet meer uitkomt met je belminuten. Die overgang heeft niet voor een wijziging in je contract gezorgd. Heb je het idee dat je meer verbruikt dan normaal gesproken? Of heeft het te maken met wat je op je factuur ziet? De meegenomen MB's en minuten staan namelijk niet meer op de factuur die je nu van KPN krijgt. Wel kun je in de MijnKPN app zien wat je hebt aan beschikbare MB's en minuten/sms, inclusief wat je meegenomen hebt. Wat zie je precies in de app staan op dit moment? 

Zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik je verbruikspecificatie(s) erbij pakken.


Reageer