Skip to main content
Beantwoord

Verbruik sms ontvangen (50%) bij onbeperkt bellen

  • March 6, 2020
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Hier hetzelfde smsje gehad vanmiddag

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Daan v E, we hebben de oorzaak van de smsjes inmiddels achterhaald en er als het goed is een stokje voor gestoken! Je zou in de toekomst dus geen smsje meet moeten ontvangen over het verbruik van je belbundel :slight_smile:

Ik hoop dat je zo voldoende weet, als je nog andere vragen hebt hoor ik ze uiteraard graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 9, 2020

Hi @Daan v E, we hebben de oorzaak van de smsjes inmiddels achterhaald en er als het goed is een stokje voor gestoken! Je zou in de toekomst dus geen smsje meet moeten ontvangen over het verbruik van je belbundel :slight_smile:

Ik hoop dat je zo voldoende weet, als je nog andere vragen hebt hoor ik ze uiteraard graag!


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 13, 2020

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel:slight_smile: