Skip to main content

mijn huidige abonnement loopt nog door tot mei volgend jaar, maar ik zou toch graag een nieuwe telefoon kopen bij een andere provider. als ik nu mijn abonnement opzeg moet ik het toestel dan nog steeds tot de einddatum door betalen per maand of stopt het dan gewoon? 

Hallo @meikenx 

Je hebt dus een abonnement wat loopt tot mei volgend jaar met daarbij een toestellening met aflossingen die ook nog lopen tot mei volgend jaar?
Als je dit voortijdig wilt afbreken zal je de uitstaande verplichtingen in één keer moeten afkopen.
Dus zowel alle nog komende maanden abonnementskosten als het nog openstaande bedrag van de toestellening.


Hallo @meikenx 

Je hebt dus een abonnement wat loopt tot mei volgend jaar met daarbij een toestellening met aflossingen die ook nog lopen tot mei volgend jaar?
Als je dit voortijdig wilt afbreken zal je de uitstaande verplichtingen in één keer moeten afkopen.
Dus zowel alle nog komende maanden abonnementskosten als het nog openstaande bedrag van de toestellening.


Bovenstaande klopt helemaal! Is het daarmee voor jou duidelijk, @meikenx? :blush: ​​​​​​​