Skip to main content

Bij overgang van Telfort naar KPN verdubbelaar uitgezet.

Hoe kan dat zonder toestemming.

Dit gaat om een mobiel abonnement? En u heeft bij KPN nu een hussel abonnement? Hussel kent geen dubbele data.


De verdubbelaar is voor de omgezette Telfort abonnementen niet uit. Ben je echt overgestapt dan klopt het wat Nick schrijft.

 Op welke plek kijk je? De informatie bij abonnements gegevens in Mijn KPN zie je het basis abonnement, actieve kortingen of de verdubblaars worden niet weergegeven.

Aan de hand van de getallen in het verbruiks overzicht kan je uitrekenen of het totaal klopt.

Daarbij moet het hoogste getal gelijk zijn aan 6 maal je Telfort bundel.


Nee heb Telfort mobiel dus 26 januari overgezet naar kpn en bij de nieuwe periode  te weinig mb gekregen.


Wat is de basisbundel en wat is het hoogste getal wat je ziet?

Houd er ook rekening mee dat je alleen ongebruikt tegoed meeneemt, als je meer hebt verbruikt dan je dacht is de bundel ook lager.


Goedemiddag @Mout23, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Met de overgang van Telfort naar KPN zou er niks gewijzigd moeten zijn. Alle voorwaarden blijven hetzelfde en het abonnement ook, dus ook de voordelen en data bundel. Het kan wel zijn dat dit verkeerd wordt weergegeven in de app, daar zijn nog wat problemen mee. Maar op de factuur zou wel de gehele bundel zichtbaar moeten zijn!

Kan je aangeven welke bundel je hebt (hoeveel MB's/GB's je zou moeten krijgen) en wat je ziet? En wil je daarnaast je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan kan ik even in het systeem kijken of het klopt!


@Mout23, ik heb helaas geen reactie meer gehad en zie ook geen ingevuld Forum profiel. Kan ik nog iets voor je nakijken?