Skip to main content

Net contacten vgehsd met chat Kpn, 27 Denver verlengd en inderdaad verdubbeling is kennelijk  niet meer van toepassing , gevraagd terugzet gaan naar oude abonnement, maar nee is nu hussel en kan niet meer. Sinds 1963 klant van Kpn. Danbtoch maar naar Zeelander.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt

Hallo @Hb23, welkom op het KPN Forum. Je woordkeuze maakt het erg lastig om je vraag te begrijpen, maar ik denk dat je het er niet mee eens bent dat je nu geen verdubbeling meer krijgt van je mobiele data, klopt dat?

Je hebt dus je mobiele abonnement verlengd? In dat geval kan je dit binnen 14 werkdagen annuleren. Op het moment dat je je vaste diensten hebt omgezet naar Hussel, heb je ook 14 werkdagen de gelegenheid om dit te annuleren. Je kunt dan echter niet meer terug naar het oude pakket, dus dan zal je het abonnement echt op moeten zeggen. Als er nog vragen zijn, laat je het me dan weten?


Bedankt voor de info, woord keuze werd door pc steeds aangepast. Kon het zelf bijna niet begrijpen. Na herlezen. Uiteindelijk via chat met iemand contact gehad en inderdaad stikken of slikken. Ik had net 4 abonnementen verlengd zonder problemen, deze was een maand later. Komt er op neer dat ik zelf niet goed heb opgelet want staat echt regens in de kleine letters. Wel al klant van 1963, maar aanbiedingen gelden voor nieuwe klanten. Ik heb nu offerte gevraagd bij Zeelandnet.


Hoi @Hb23, dankjewel voor de verduidelijking, het is wel jammer om te horen. Als ik andere mogelijkheden voor je had, had ik je die graag gegeven. Ik hoop dat je toch de voor jou beste oplossing snel kunt vinden.


Tja Kpn is erg star.


Helemaal eens Hb23. Zelfde ‘fout’ gemaakt. Enorm achteruit gegaan omdat dubbele data bij KPN compleet is komen te vervallen bij overstap naar Hussel. Spijt spijt spijt maar inderdaad: volgende dag contact gehad met KPN maar terug naar vorige abonnement niet meer mogelijk.

:sob: