Skip to main content

ik heb gisteren via de chatbox mijn 4 mobiele abonnementen verlengd. dat ging prima! ik heb ze verlengd voor een jaar. waar ik voorheen 24,40 betaalde voor 10 gb ( wat wordt verdubbeld ivm meerdere abo's en KPN complete.) Nadat ik in juli contact heb gehad met KPN over mijn wifi thuis en  werd  gewezen op de verlenging en de voordelen van verlenging van mijn abo's ( meer data en nagenoeg zelfde prijs)  zou ik gebeld worden in oktober maar dat is niet gebeurd. Ik heb daarom gisteren verlengd. 4 abo's 20 gb voor 25 euro. wat ik echter nergens kan terugvinden is of deze data ook verdubbeld wordt ( dus van 20 gb naar 40 gb) daar ging het mij uiteindelijk om. is dat inderdaad weer het geval?

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Het klopt dat je nergens kunt lezen dat die data verdubbeld wordt en de reden is dat dat ook niet gebeurt met KPN Hussel abonnementen.

Ben je toch weer mooi belazerd door KPN met die opmerking "meer data voor nagenoeg dezelfde prijs".  Ja, je abonnement is dan wellicht van 15GB naar 20GB gegaan, maar 15GB werd bij KPN Compleet verdubbeld naar 30GB en dus heb je nu "minder data voor nagenoeg dezelfde prijs". :confounded:


das idd niet cool en voel me wel een beetje belazerd. Gelukkig heb ik de 14 dagen bedenktijd dus ik ga ze gelijk annuleren. Ik denk dat ik ook gelijk maar ga kijken naar een andere provider voor mijn abo's en thuis internet tv. thanks voor je antwoord in ieder geval.


Hoi @netjen, welkom hier op ons forum! Ik begrijp dat je je mobiele abonnementen hebt verlengd, maar dat de nieuwe Hussel voordelen niet duidelijk waren. Dat is niet de bedoeling, goed dat je dit aangeeft.

kpn Hussel zijn onze nieuwe abonnementen met nieuwe voordelen. Je kan daarmee zelf je abonnementen samenstellen zoals je dat wilt. Je krijgt €5 korting op de mobiele abonnementen en kan onderling data delen, echter zit de gratis verdubbeling hier niet meer in. Vandaar dat het niet in de bevestiging staat. Excuus dat dit niet duidelijk was.

Mocht je dit willen annuleren, dan kan dat. Ik zou het jammer vinden als je overstapt, maar daar sta je vrij in natuurlijk. Als je nog vragen hebt, of als ik je ergens bij kan helpen, laat het dan vooral weten.