Skip to main content

We hebben ooit KPN compleet afgesloten waaraan drie mobiele nummers zijn gekoppeld. Allemaal met 1GB die verdubbeld zijn naar 2GB. Alleen het eerst gekoppelde nummer kreeg naar verloop van tijd 2GB die verdubbeld is naar 4GB. We hebben nu dus één nummer met 4GB en twee nummers met 2GB terwijl we begrijp voor alle nummers hetzelfde betalen. Dat begrijp ik niet. Ik wil graag weten of de data van de twee andere nummers ook verdubbeld kunnen worden anders wordt het tijd om naar een andere provider over te stappen omdat in de huidige markt de 2GB's behoorlijk duur betaald worden.

Je kunt inloggen op MijnKPN en daar het abonnement verlengen.


Dank voor de tip. Ik kan inderdaad verlengen maar ik kan dan weer 2GB kiezen voor 15 euro. Dus dat is hetzelfde. Of wordt dat verdubbeld naar 4GB?


Nee, dubbele data bestaat tegenwoordig niet meer. Sinds vorig najaar is KPN daar mee gestopt.

Maar je krijgt wel 5 euro korting als je ook een internet thuis abonnement hebt. Ik weet niet of die er al vanaf is?

Edit: denk het wel dus. Het is 15 euro voor 2 gb. En dat is het. Meer zal er niet in zitten.

Wel onbeperkt bellen en sms 😶 en 1 euro korting als je dat uitzet, dan word het 150 minuten.

Vodafoon is duurder. Tenzij je met vast internet bij Ziggo zit. Dan word het 4 gb voor 13 euro.

Of je moet naar een low budget prijsvechter gaan. Maar dat moet je ook maar willen...


Ok. Dankje. Wel vreemd dat mijn zoon nu 4GB heeft en wij 2GB voor dezelfde prijs omdat we vergeten zijn om op verlengen te klikken en hij dat blijkbaar wel gedaan heeft. Mijn dochter heeft bij een andere aanbieder 5GB en onbeperkt bellen voor 10 euro per maand ( wel opletten dat ze niet buiten haar bundel komt). De voordelen om bij KPN te blijven worden steeds minder. Spotify is niet meer voordeliger, Hussel is veel slechter dan KPN compleet. We zullen zien.


Ik lees nu bij Vodafone 13 euro voor 4GB. Ik ga nadenken over een totale overstap naar Ziggo. Eerst even mijn Spotify registratie loskoppelen van KPN.


Ik lees nu bij Vodafone 13 euro voor 4GB. Ik ga nadenken over een totale overstap naar Ziggo. Eerst even mijn Spotify registratie loskoppelen van KPN.

Ja... maar ik lees hier op forum de laatste weken dat sommige mensen overstappen van Ziggo naar KPN. Omdat Ziggo duurder is. Je moet natuurlijk naar het totale plaatje kijken. Niet alleen naar die paar euro voor mobiel.


 


Reageer