Skip to main content

Beste Denise, wij hebben nog steeds geen vergoeding gehad voor deze storing. Mijn man en ik hebben allebei KPN. Ik heb daar al meerdere keren contact over gehad, maar niets meer gehoord. Groet Linda

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Ik snap dat je graag een vergoeding wilt voor de periode dat je slecht gebruik hebt kunnen maken van jouw mobiele abonnement. Bij een algemene netwerkstoring kan je online een vergoeding aanvragen.


Dat kan nu niet meer, begin storing was 3-2-2022 en einde was 16-2-2022 ik heb daar al zo vaak over gebeld en klacht ingediend. Weet niet meer wat ik moet doen. Heb ik er weer werk aan.


In dat geval kijk ik graag even met je mee, @Linda_Bella. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


In dat geval kijk ik graag even met je mee, @Linda_Bella. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Ik heb het aangepast. In opmerkingen heb ik ook het nummer van mijn man gezet


Ik zie dat het abonnement van jouw man niet op jouw naam staat. Ik mag je daarom niet verder helpen met een coulance voor zijn abonnement. Vraag jouw man om zelf even contact met ons op te nemen. Dat mag via dit forum. We helpen hem dan graag verder. 😊

 

Wat betreft jouw abonnement:

De storing duurde van 3 tot en met 16 februari. Jij betaalt € 12,72 per maand aan abonnementskosten. Om de coulance te berekenen deel ik dit bedrag door 30 en vermenigvuldig het met het aantal dagen van de storing. Ik kom dan uit op € 5,51.

Omdat de storing niet voor gehele uitval van diensten zorgde en je het abonnement deels kon gebruiken, halveer ik dit bedrag. Ik kom dan uit op € 2,76. Dit wil ik voor je afronden naar een vergoeding van € 3.

Bij akkoord ontvang je deze vergoeding als eenmalige korting op jouw volgende factuur. Zal ik dit voor je in orde maken?


Hoi Denise, werkelijk? Weet je wat je mag doen, hou je lekker die 3 euro. Ik ben klaar met KPN

we wilden nog overstappen naar TV / internet omdat we glasvezel krijgen, maar helaas

mijn abonnement verloopt ook bijna, gelukkig!!!!!!

Door jullie zijn wij klanten verloren die ons niet konden bereiken. En ik heb met iemand intern gesproken en het bleek dat jullie pas na 14 dagen deze storing serieus zijn gaan oppakken. Dus zo belangrijk zijn wij als klanten voor jullie. En dan kom je met 3 euro. Jullie begrijpen het echt niet!!


Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat je nu overweegt om over te stappen.

Het is frustrerend als slecht bereik voor verlies van klanten zorgt. Maar daar zijn wij uiteindelijk niet verantwoordelijk voor. Misgelopen inkomsten kunnen wij niet vergoeden. We kunnen alleen abonnementskosten vergoeden. En dat komt volgens mijn berekening op een vergoeding van € 3 voor die periode. Het spijt me, maar ik kan geen hogere vergoeding bieden dan dit. 😟