Skip to main content
Goedemiddag



Vorig jaar heb ik contact gehad met KPN over de toestelkosten die ik teveel betaald vanaf oktober 2018 omdat mijn oude abonnement nog inclusief alles was.



Ik moest opnieuw contact met jullie opnemen als ik een nieuw abonnement had afgesloten. Dit weekend heb ik nu een nieuw abonnement afgesloten, dus bij deze mijn vraag of jullie mijn toestelkosten van mijn oude abonnement willen verboden van oktober 2018 tot nu.



Graag verneem ik jullie reactie.



Bij voorbaat dank



Harrie



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Dag @harrie1974 ! Goed dat je je hier meldt. Kun je me iets meer vertellen over de gang van zaken? Ik zie dat je je in oktober vorig jaar in dit topic hebt gemeld en dat collega Marina je daar keurig op weg heeft geholpen. Je zou gebeld moeten zijn door een collega, die dit probleem direct op zou kunnen lossen. Dat is dus niet gebeurd, begrijp ik? Of gaat het om een ander mobiel nummer? Zou je dat dan nog in je profiel willen zetten, bij de gegevens die er al staan?
Hallo Bart

Ik ben toen inderdaad gebeld door een collega maar hij zei dat hij op dat moment nog niets kon doen omdat ik nog geen ander abonnement had.



Hij heet mij gevraagd om op het moment dat ik een nieuw abonnement zou hebben om dat weer te melden op dit forum. Pas dan konden ze de teveel betaalde toestelkosten gaan terugbetalen.



Het gaat om hetzelfde nummer eindigend op 52.



Ik.hoop dat dit zo voldoende is.



Groet
Ok. helder. Dan gaan we het nu alsnog voor je regelen! Ik heb wederom een achterliggende afdeling voor je ingeschakeld, die contact met je gaat opnemen om het voor je in orde te maken.
Dank je Bart
Hallo @harrie1974 Ik zie dat er ondertussen al contact is geweest en dat je de teveel betaalde kosten retour krijgt. Goed om te zien dat het is opgelost!
Bedankt Bart voor de snelle oplossing.

Super



Groet

Harrie

Reageer