Skip to main content

Helaas dat het via deze weg moet!  1,5 jaar al problemen met mijn iPhone 12 pro met de internetverbinding, bellen 5g etc. (het zelfde probleem als bij de iPhone 11) Na 1,5 jaar telkens van het kastje naar de muur gestuurd te worden door het personeel van KPN, zowel telefonisch als fysiek in de winkel uiteindelijk met pijn en moeite een vervangende iPhone 12 pro gekregen. 
 

Nu zit ik het met het volgende probleem en  feit dat ik al 1,5 jaar met een toestel heb gelopen dat niet voldoet na verwachting en wettelijke eisen. Ben ik het gesprek aan gegaan met KPN ivm een vergoeding/compensatie van mijn telefoon abonnement. KPN kwam met een aanbod van maar maximaal 4 maanden te vergoeden inplaats van 18 maanden. Ze gaven aan dat ze echt niet meer kunnen betekenen, na mijn idee proberen ze het gewoon voor zo goedkoop mogelijk je af te kopen. Nou wil ik via deze weg duidelijk maken dat ik dit schandalig vindt en niet normaal vindt! De klanten die problemen hebben gehad met een iPhone 11 hebben allemaal een iPhone 12 gekregen ter compensatie en ik moet het doen met een dezelfde telefoon (ben hier niet op vooruit gegaan) en maar 4 maanden compensatie. Heb op de site ook een topic gelezen van een klant en KPN geeft zelf aan de abonnement kosten te vergoeden vanaf Juli 2022 tot wanneer de klant zijn nieuwe iPhone 12 in ontvangst heeft genomen. De klant had de topic in December 2022 geplaatst.
 

Wat ik hier uit duidelijk wil maken is dat de klant al meer als 4 maanden vergoed krijgt en bij mij kunnen ze niet meer als 5 maanden uitkeren. Via deze weg vraag ik nogmaals om mijn 18 maanden uit te keren of een iPad AIR (5e generatie) 256gb Blauw als compensatie/vergoeding. 
 

Mochten er nog meer klanten zijn die het zelfde probleem hebben ervaren wil ik graag hun advies vragen en hulp. 

@A.Hasic Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat je zo lang problemen met je toestel hebt gehad. 

Ik lees mij graag iets verder in in de situatie. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit. 


Goedenavond @Rutger_ ,

 

Ja zeg dat wel, het is erg vervelend hoe de situatie nu zit en loopt. Ik heb mijn gegevens gelijk bijgewerkt en ingevuld waar nodig. Ik heb ook mijn telefoonnummer erbij gezet, mocht jij het makkelijk vinden kunnen we altijd telefonisch contact hebben, zodat ik de situatie wat beter kan verwoorden en uitleggen.
 

En uiteraard mochten er dingen afgesproken worden tijdens het telefoongesprek ontvang ik graag een bevestiging mail met daarin de gemaakte afspraken etc. 
 

neem gerust een kijkje en ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen.

 

mvg,

 

Ali Hasic


@A.Hasic Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb de historie er bij gepakt en zie een notitie van mijn collega's van de mobiele technische dienst. En ook een notitie van mijn collega's van de afdeling klachtafhandeling. 

In de notitie van mijn collega's van de technische dienst van januari dit jaar staat dat de speedtesten prima zijn, en het toestel verbinding maakt met 4G

In de notitie van mijn collega's van de afdeling klachtafhandeling staat het volgende:

Je hebt een nieuw toestel gekregen en een aanbod voor compensatie van 4 maanden abonnementskosten. Je hebt aangegeven het hier niet mee eens te zijn, en dat we mogen bellen voor een hoger bod. 

In de notitie staat ook dat er geen hoger bod komt. 

Ik kan hier niets aan veranderen, het aanbod van mijn collega staat nog. Als je hier op in wil gaan dan kun je contact opnemen.