Skip to main content

Goedenavond.

 

Omdat ik veel onderweg ben en vaak biet thuis slaap ben ik van plan om een onbeperkte bundel te nemen.

 

Nu zie ik alleen een grote nadeel wat me tegenhoud om het te doen.

 

De kosten via mijn kpn zijn dan 35euro pm voor onbeperkt en ook 22 gig binnen de EU.

Stel je voor ik neem een extra nummer dan zal het me maar 25 euro pm gaan kosten? En dit is incl 25 gig EU.

 

Hoe zit dit nou?

 

Groeten.

Ron

 

Hallo @Rioolspook, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt aan de KPN community.

De voordelen van Hussel Unlimited Data op een rijtje

  • Onbeperkt data in Nederland (5 GB per dag*)
  • Onbeperkt bellen + sms'en
  • 25 GB in de EU
  • 25 GB om te delen (bij meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres)
  • Nu met 5G, zonder extra kosten

*gratis extra internet: Als je op één dag meer dan 5 GB data gebruikt, kun je zo vaak als je wilt 1 GB extra toevoegen via sms of MijnKPN.

Meer info: Hussel Unlimited Data KPN


Hallo,

 

Helaas is dit niet het antwoord op mijn vraag.

 

Ik wil graag mijn abbonoment verhogen naar unlimited dat maar vind het zo gek dat oude bestaande klanten maar beschikking krijgen over 22gig (buitenland) en 25 gig voor de nieuwe klanten.

 

Ook de prijsverschillen zijn aanzienlijk aan de verschillende kanten.


Dat klopt niet. Voor bestaande klanten die een nieuw abonnement afsluiten zijn de prijzen gelijk aan nieuwe klanten. Waar ziet u verschil? U zit nog in de contractperiode? Kunt nog niet verlengen?


@Nick83 Ik zie dit ook terug. Via de site kost het 26 euro voor een 1 jarig abonnement (onbeperkt data/bellen). Via de app kost dit 35 euro. Aan de telefoon werd er aangegeven dat dit door een actie komt. Ik zie echter geen acties staan naast 2.5 euro korting op de onbeperkt abonnement (28.50 → 26)


@Rioolspook 

Als u oude contract is verlopen, kunt u verlengen naar Hussel met nieuwe voorwaarden. Met de oude abbonementsvorm kunt u mogelijk ophogen, maar wel met de voorwaarden die daaraan gekoppeld zijn.


@Rioolspook  je geeft iets anders aan dan @Nick83. Staat dit ergens uitgelegd?


In de app of in MijnKPN moet je klikken op "U kunt nu verlengen".

Dan word je doorgestuurd naar de website en krijg je precies hetzelfde aanbod als een nieuwe klant.

Kunt u echt nog niet verlengen, omdat u nog in de contractperiode zit, dan kunt u wel uw huidige abonnement aanpassen naar meer data of onbeperkt data. Maar dan zijn de prijzen anders.


Reageer