Skip to main content

Hallo,

Ik ben een tijdje terug verhuisd naar Canada en ik kwam er helaas achter dat ik mijn nieuwe contract gegevens niet heb meegenomen maar het oude contract. Ik zat altijd bij Telfort maar mij is verteld dat dit nu KPN is. Ik ben tussentijds niet van nummer verandert maar mijn contract heeft alleen een overeenkomstnummer en geen klantnummer.

Nu probeer ik vanuit hier mijn mobiele abonnement op te zeggen maar bellen is al moelijk door het grote verschil in tijd en daarnaast is het ook een stuk duurder. Een email heeft de klantenservice blijkbaar niet meer en met Facebook en Twitter komen we ook al niet ver dus nu is mijn vraag, wat kan ik hier het beste doen? Ik heb geen klantnummer dus over het internet wil het niet lukken. Wel heb ik mijn uitschrijvingsbrief meegenomen natuurlijk maar daar houd het op.

Ik zit er niet echt op te wachten om maanden lang 30 euro van mijn rekening af te laten schrijven terwijl ik dit probeer op te lossen.

@Ik word hier niet goed van 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


@Ik word hier niet goed van

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


Ik wil niet vervelend doen maar ik zeg meerdere malen in de post dat ik geen klantnummer heb.


Zet dan het overeenkomstnummer op de plek van het klantnummer, en vul verder alle andere gevraagde gegevens in.  

Want alleen dan kan een moderator jou verder helpen. 

 


Zet dan het overeenkomstnummer op de plek van het klantnummer, en vul verder alle andere gevraagde gegevens in.  

Want alleen dan kan een moderator jou verder helpen. 

 


Done.


Nogsteeds geen contact.


Een medewerker reageert doorgaans binnen 48 uur na het plaatsten van je 1ste topic. Nog even geduld dus.


Hoi @Ik word hier niet goed van, welkom hier. 

Je wilt graag jouw mobiele abonnement opzeggen omdat je bent geëmigreerd naar Canada. Dit lukt echter niet omdat je jouw klantnummer niet weet. Je kan die uit Mijn KPN halen, maar ook ik kan die voor je achterhalen. Daarvoor heb ik nog een paar gegevens nodig. Zou je jouw Forumprofiel nog willen voorzien van laatste drie cijfers van het IBAN en de naam van de contractant? 

Dan krijg je van mij het klantnummer en kan je het formulier op de pagina voor emigratie invullen en dan zal dat in orde gemaakt worden. 


Hoi @Ik word hier niet goed van, welkom hier. 

Je wilt graag jouw mobiele abonnement opzeggen omdat je bent geëmigreerd naar Canada. Dit lukt echter niet omdat je jouw klantnummer niet weet. Je kan die uit Mijn KPN halen, maar ook ik kan die voor je achterhalen. Daarvoor heb ik nog een paar gegevens nodig. Zou je jouw Forumprofiel nog willen voorzien van laatste drie cijfers van het IBAN en de naam van de contractant? 

Dan krijg je van mij het klantnummer en kan je het formulier op de pagina voor emigratie invullen en dan zal dat in orde gemaakt worden. 



Ik heb de IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” gezet, de contractant is de naam in mijn profiel.


Bedankt. Ik heb nu jouw klantnummer aan jouw Forumprofiel toegevoegd. Daarmee kun je het formulier invullen en dan moet het goed komen.