Skip to main content
Beantwoord

Verhuizen naar buitenland met nummerbehoud (omzetten naar prepaid)

• May 10, 2025
  • 8 reacties
  • 116 keer bekeken

Volgens de website kun je op het formulier voor verhuizen naar het buitenland aangeven dat je het nummer wilt behouden: DIT IS NIET WAAR (althans ik kon het niet vinden). Ik wil mijn huidige nummer omzetten naar prepaid sim only met nummerbehoud. Hoe moet ik dit doen? 

Beste antwoord door gevans

Je het is geregeld.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 10, 2025

Wellicht vind je hier antwoord op jouw vraag. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 10, 2025

Niet relevant sorry

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 10, 2025

Ik heb een beetje rondgekeken en ik zie regelmatig dat dit alleen via de klantenservice 0800-0402 kan. Misschien dat een ander forumlid een andere weg weet.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 10, 2025

Een contractvrije abonnement omzetten naar prepaid met nummerbehoud kan alleen naar een andere provider (kan ook een KPN dochter zijn, b.v. Symyo). Maar een abonnement nog voor einddatum opzeggen wegens emigratie kan alleen via emigratieformulier, of men dan ook nog zijn nummer kan behouden, is niet duidelijk.

zijksnor
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 11, 2025

je kan altijd je abonnement omzetten naar prepaid en vice versa.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 11, 2025

Beste ​@gevans als je nummer wilt omzetten naar prepaid en wilt emigeren zou ik als volgende aanhouden:

1. abo omzetten naar prepaid.
  2. emigratie regelen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@gevans, welkom op onze community! Dit moet zeker wel kunnen, je kunt daarvoor het beste even bellen. Heb je inmiddels nog contact gehad met mijn collega's?

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • May 12, 2025

Je het is geregeld.