Skip to main content

Ik wil naar duitsland verhuizen kan ik mijn mobiele abonnement mee nemen?

 

Uiteraard kan dit niet, want je heb dan geen duurzame band meer met Nederland.

zie link: KPN band met Nederland


Abonnementen kunnen alleen op Nederlandse adressen.

Aangezien het een verhuizing binnen de E.U. is kan je het abonnement niet, indien de “einddatum” nog niet bereikt is, voortijdig opzeggen zonder kosten. Het moet dan echter wel op een Nederlands adres geregistreerd blijven. Van een familielid bijvoorbeeld. Kan verder wel op jouw naam en bank blijven.

Zie ook dit topic; zelfde onderwerp. Verhuizing/emigratie binnen E.U.


Uiteraard kan dit niet, want je heb dan geen duurzame band meer met Nederland.

zie link: KPN band met Nederland

Ik heb wel een duurzame band in Nederland want ik werk daar en blijf daar werken 


Hi Marco, welkom op het forum. 

Uiteraard kan dit niet, want je heb dan geen duurzame band meer met Nederland.

zie link: KPN band met Nederland

Ik heb wel een duurzame band in Nederland want ik werk daar en blijf daar werken 

Voor de duidelijkheid, jij gaat verhuizen naar Duitsland maar blijft wel in Nederland werken? Dan is het mogelijk om je abonnement te behouden aangezien je vaak genoeg in Nederland bent, mits je dit op een Nederlands adres kunt laten staan. Ouders, vrienden etc. Heb ik het zo goed begrepen? 


Ja dat klopt helemaal 


Dan voorspel ik hierin geen problemen aangezien je flink wat tijd binnen Nederland gebruik zult maken van je abonnement.

Uit de voorwaarden: "Wel moet je kunnen aantonen dat je een duurzame band hebt met Nederland. Bijvoorbeeld als je woont, werkt of een studie volgt in Nederland. Dit checken we zodra je over een periode van 4 maanden meer belt, sms’t of internet in de EU, dan in Nederland.”


Moet ik dan een nederlands adres hebben of kan dat ook mijn nieuwe adres in duitsland zijn?


Moet ik dan een nederlands adres hebben of kan dat ook mijn nieuwe adres in duitsland zijn?

Het moet wel op een Nederlands adres staan. 


Oke dank je wel weet ik voldoende


Oke dank je wel weet ik voldoende

Geen dank, graag gedaan. :)