Skip to main content

Beste, 

Ik heb pas mijn abonnement verlengd naar een hussel onbeperkt. Het was een tijdelijke actie waarbij er 7,50 korting op het abonnement van € 38,50 zou worden gegeven. Maandbedrag dus € 31,-. Dit staat ook in het bestellingsoverzicht. Zie hieronder. Nu ontvang ik de eerste factuur en staat er dat het abonnement €53,50 is met een korting van €15,-. Ik zou dus maandelijks €38,50 moeten betalen. Uiteraard is dit niet wat ik heb besteld. Ik verneem graag van KPN.

Met vriendelijke groet,

Anouk Marquenie 

 

Hi Anouk, welkom op het forum. 

Ik zie al gelijk wat hier niet goed is gegaan. De Husselkorting is niet meegenomen op je factuur. Dit heb ik nu rechttrekken, Je zult het op je volgende factuur met terugwerkende kracht alsnog ontvangen waardoor het bedrag de afgesproken € 31.- wordt en zal blijven. Mijn excuses voor dit ongemak. 


Hoi Alex, 

Heel erg bedankt! Ik had nog een klein vraagje. Ik had bij mijn vorige abonnement ook €5,- korting omdat ik KPN compleet heb. Is deze korting komen te vervallen vanwege de verlenging? Alvast dank voor het antwoord.

Met vriendelijke groet,

Anouk


Ja, dat is de 'oude’ Compleet korting. Die is vervangen door de Hussel korting, in dit geval € 7,50 per maand. Graag gedaan uiteraard.